De verkopen gaan....

Snowdude

Bekend lid
erg goed van de Polo.
Het meest verkochte zal de BM versie zijn op dit moment.
Ook die GTI doet het (hier op het forum) niet slecht...Al 10 stuks van de 6R. Niet slecht toch?

Ben benieuwd hoe het de overige uitvoeringen van de Polo (6R) verkopen?

Zal wel goed gaan, zie er steeds meer rijden..

Zit nog met smart te wachten op mijn Polo 6R, 1.6 TDI 105 pk Highline. De verwachting is dat ie nu op transport staat, en met een week bij de dealer is.

@Johan

Is ook niet zo heel gek eigenlijk, want de Polo is behoorlijk volwassen geworden (en een stukkie goedkoper)

.... de verkopen mogen dan goed gaan, als ik mijn Bluemotion nu zou verkopen bij een VW dealer zou ik nog maar 2/3 van de nieuwwaarde terug krijgen, wat ik best wel een forse afschrijving vind voor 1 jaar.

Benieuwd hoe de waarde zich houdt over 2 a 3 jaar.

Ze verkopen liever de 1.2 TSi dan de BM....voordeel is nu leuk maar wat als die alsnog weg zal vallen? Dan heb je een O.D aan BM die allemaal ingeruild gaan worden.
Wie gaat ze tweede hands dan kopen??
Nu is het leuk die verkopen, zelfs meer dan de Golf op dit moment, maar er komt een keerzijde. En dat is de inruilprijs.

We zullen het zien na een jaartje of 3/4 wanneer de eerste BM uit de lease gaan komen. ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!