Defect achterlicht

Max1996

Bekend lid
Beste forumleden,

Lekker weekend gehad? Hopelijk is iedereen zijn polo nog heel na de rellen van afgelopen avond.

Ik heb een klein defect aan mijn auto. De stadslicht van mijn linker achterlicht werkt soms niet. Als ik dan aan de bout draai van mijn achterlicht springt hij weer aan, heel gek. Heeft iemand hier vaker last van gehad? Wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn, en hoe los ik het op?

Tesla  Model 3 Highland 
Heb je al een nieuwe lamp geprobeerd?
Anders de contacten vd lamp en de fitting even schoonmaken en zorgen dat de lamp goed of beter contact maakt?

Audi  A3 8Y 
Ik heb hetzelfde probleem, lijkt dus niet iets op zichzelf staands te zijn ;)

Ik moet het ook nog oplossen. Nu als ik een klap op de lamp geef doet ie t weer :neutral:

VW  Polo 6R 
Wellicht een los of vervuild contact.

Gelukkig staat mijn Polo in de garage, Eindhoven is namelijk een puinhoop :pensive:

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!