Depo koplampen

Welkom op het forum Wouter. Bedenk je wel dat als je iets te weten wilt komen je mensen niet aan het werk moet zetten met links. Gebruik maken van de zoekfunctie was ook een optie geweest. Depo heeft over het algemeen aftermarket lampen (kopie van origineel) tegen veel lagere prijzen dan dat je dealer het levert. Daarintegen is de kwaliteit niet altijd gelijkwaardig. Ik heb positieve verhalen gelezen maar ook negatieve.

Ik heb gezocht op het forum en internet, maar niemand met ervaring blijkbaar met deze lampen op de polo 6r. Dat linkje heb ik geplaatst omdat ik het teveel werk vond om alles na te tekenen wat er in dat pdf'je staat. ;)

Het is ook makkelijk om gerichter te vragen wat jij precies wil weten. Je laat nu veel aan een ander over.
Als je gericht vraagt, bijvoorbeeld wat de prijs/kwaliteit verhouding is, kan iemand je daar ook beter antwoord op geven.

Maar met het antwoord van Maik kan je denk ik wel wat.

Depo is over het algemeen gewoon goed, uitzonderingen daargelaten. Word ook verkocht door veel online onderdelenshops ;)

Interessant. Weet iemand misschien ook waar je een setje Depo Bi-xenon koplampen voor een Polo 6R kan bestellen? Want ik kan ze nergens vinden.

Alvast bedankt.

Ben ook wel benieuwd naar de prijs, zoals muchacho92:)
Het leek er in dat documentje inderdaad wel vaagjes op dat ze ook iets met die units doen, of gaan doen.
Zit er namelijk aan te denken om mijn retrofits weg te doen, vanwege de problematiek met mijn units;)

VW  6R 
Ik heb met mn linkerkoplamp (bestuurderskant) nog steeds een vocht probleem;)
Verder zijn ze voor mij perfect.
Maar dus vanwege het vocht wil ik geen (dure) xenonbulb upgrade doen, aangezien xenonlampen aardig lijden onder vocht.

Oja en vanwege een foute originele installatie van de lenzen zijn ze niet apk goedkeur, het lichtbeeld zelf zit net buiten de tolerantie, qua links/rechts ;)
En uiteraard de schoonheidsfoutjes daargelaten, maar daar kan ik prima mee leven.
Alleen het vocht dat mij erg dwars zit.

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!