Derde remlicht in dakspoiler

goedemiddag, ik ben nieuw op het forum en heb een vraag over de auto van mijn zoon, een vw polo uit 1996. Zijn derde remlicht is kapot en deze zit in de spoiler ingebouwd. De lengte is +/- 37cm en de kleur is wit. Nu ben ik aan het zoeken naar een vervanger maar ik kan nergens iets vinden wat in de beurt komt. Mijn vraag is of jullie eten waar ik een remlicht kan kopen voor deze auto.

Volkswagen  Polo  1.4 60pk 
Voor een 6n kan je het beste onderdelen zoeken bij sloop bedrijven.( https://www.onderdelenzoeker.nl/voorraad/auto-onderdelen/vw/polo?search=&condition= )
Ik weet niet hoe kapot je remlicht is,
maar in die tijd bestond er nog geen led,
kan dus heel goed zijn dat alle lampjes stuk zijn getrild, of er ergens een draadbreukje zit.
Een verdachte plek voor een draadbreuk is de rubber doorvoer tussen klep en carosserie.
Meten is weten.
6n is ook geleverd zonder 3e remlicht.
Zou dus ook kunnen zijn dat die helemaal niet is aangesloten door bijvoorbeeld een klepwissel.

Als je wilt plaatjes kijken:

En dan klikken: carprog2 / po / 1996 / 9 / 945-060

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Het remlicht is geïntegreerd in de spoiler en was idd vochtig toen ik hem los heb gehaald. Of er een draad breuk is kan ik nu niet beoordelen. Ik zie de draad ‘naar binnen’ gaan en vooralsnog ga ik er vanuit dat de draad in orde is. Omdat we verder de auto niet kennen weet ik niet of dit een originele VW dak spoiler is of niet. Ik baseer me wat ik nu zie en dat is een witte derde remlicht van 37cm. Als ik het wil doormeten zal ik de draden door moeten knippen en testen denk ik?

Volkswagen  Polo  1.4 60pk 
Op de plaatjes zit er een stekkertje aan,
en een lamp fitting kan je ook meten.

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Staat er aan de onderkant van de spoiler geen merk en typenummer van de spoiler? Eventueel een foto van de spoiler? Voor de 6n is heel veel aftermarket spul verkocht.

Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!