Deurpaneel

Hallo, dacht vandaag even de kabels van mijn stelmotoren te zoeken voor mijn cv..
Daarom probeerde ik mijn deurpanelen eraf te halen dit lukte al niet.
Nu heb ik ze weer terug geklikt en blijft er een paar mm speling zitten..
Dit was eerder niet, hoe krijg ik ze weer passend erop..?
Hard duwen heeft totaal geen zin, moet ik die klipjes opnieuw afstellen ofzo..

Hulp AUB.. ;)
 
Ik ga a.s. zaterdag mijn achter panelen eraf halen, maar hoorde al dat er dingen kunnen afbreken en het niet meer zo komt te zitten zoals het zat, misschien is bij jou dit het geval....

Weet dat er speciaal gereedschap voor bestaat om het netjes lost te halen, maar weet zaterdag pas meer hier over.
 
Er bestaad inderdaar speciaal gereedschap voor, wat ook heel goed werk is een ijskrabber die is een heel stuk breder en dus word de kracht beter verdeeld waardoor de klemmetjes minder op hun fl*kker krijgen. in iedergeval niet met een schroevendraaier gaan zitten porren want dan gaat het 9 van de 10 stuk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!