digitale cockpit polo dezelfde als van t-cross?

jolo

Bekend lid
170
114
62
Hoi,

onlangs heb ik een T-cross aangeschaft; de grote broer van de Polo. Ik zou daar best de digitale tellerunit uit de Polo AW willen laten inbouwen. Volgens mij zijn die in de Polo en deT-cross hetzelfde. Kan iemand dat al dan niet bevestigen? En zijn er nog lezers op het forum die de inbouw en het inleren kunnen verzorgen?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!!

Polo PO4864_4K 16x9.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
De Taigo is de grotere versie van de Polo AW Facelift, de T-Cross is geen grote polo.
Het kan wel zijn dat ze het onderstel delen (andere veren en dempers daargelaten)

Er zijn wel mensen die analoog naar digitaal kunnen ombouwen.
Dit is naar mijn weten niet goedkoop.

Had je niet beter een T-Cross kunnen kopen met de digitale cockpit?
 
Had je niet beter een T-Cross kunnen kopen met de digitale cockpit?
Waarschijnlijk wel, vandaar mijn vraag... :)

De T-cross staat op hetzelfde platform als de Polo. Ook delen de twee veel van dezelfde techniek. De T-cross is iets langer (11cm) en hoger (15cm) als de Polo, vandaar "grote broer".
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Duidelijk! op MP zag ik dat een digitale teller werd aangeboden, met de tekst "voor Polo en T-cross". De indruk werd dus gewekt dat mix en match geen probleem is..
Bedankt voor je reactie!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!