Sinds een tijdje ervaar ik de performance van mijn Android Auto functionaliteit op Discover Media achteruit gaat.
Symptomen welk ik observeer:
1) Android Auto verbind niet altijd direct, terwijl de telefoon wel verbonden is
2) Eenmaal verbonden werkt Android Auto soepel, echter wanneer naar een Discover Media scherm geschakeld wordt, en daarna terug naar Android Auto (Apps) is de responsive van Android Auto zeer traag tot frozen state. Enige wat helpt is de telefoon los trekken en opnieuw verbinden.
Ervaart iemand hetzelfde met Android Auto op de Discover Media?
Ligt dit aan de firmware op de Discover Media? (software versie, zie bijgevoegd foto)
Of ligt dit aan de telefoon software?
Bijkomende vraag, is mijn Discover Media firmware versie een stabiele versie?
Heeft het zin om de firmware te updaten?
Symptomen welk ik observeer:
1) Android Auto verbind niet altijd direct, terwijl de telefoon wel verbonden is
2) Eenmaal verbonden werkt Android Auto soepel, echter wanneer naar een Discover Media scherm geschakeld wordt, en daarna terug naar Android Auto (Apps) is de responsive van Android Auto zeer traag tot frozen state. Enige wat helpt is de telefoon los trekken en opnieuw verbinden.
Ervaart iemand hetzelfde met Android Auto op de Discover Media?
Ligt dit aan de firmware op de Discover Media? (software versie, zie bijgevoegd foto)
Of ligt dit aan de telefoon software?
Bijkomende vraag, is mijn Discover Media firmware versie een stabiele versie?
Heeft het zin om de firmware te updaten?
Bijlagen
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI