discover media lijkt dood ?

goedendag, wij zijn de trotse bezitters van een mooie VW Polo 2015 6R. Sinds deze week start het Discover media scherm niet meer, er reageert niets , geen geluid niets,.,.,, wel ben ik er achter dat als ik een cd in de speler doe (in dashboard kastje) het scherm opeens aanspringt,,,,echter zodra ik de auto uit en weer aanzet is het scherm weer dood... iemand tips ?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
ja dat heb ik ook geprobeerd... maar er gebeurt niets. Het vreemde is dat zodra ik een cd in de speler doe het systeem 'wakker' lijkt te worden, vanaf dat moment werkt alles. Zodra ik de auto uitzet en weer aan.... is alles weer dood.,...
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
Probleem is dat ik de unit niet helemaal eruit krijg, kabelboom is erg kort. Kom dus niet bij de achterkant. Kan je omgedtraft dashboardkastje losschroeven zonder probs te krijgen met airbag? Wellicgt dat ik er dan wel bij kan komen. Bedankt voor je tips
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!