Discover Pro of Media in een polo 6r

• Onderwerp starter Onderwerp starter DeT
  • Startdatum Startdatum

DeT

Actief lid
Hallo,

Wie weet er of een pro en/of media werkt in een polo 6r?
Als ik het goed heb begrepen past de media er sowieso in, alleen vroeg ik me ook af of de pro er in werkt.

Heeft iemand een mooi adres waar je deze goedkoop op de kop kan tikken?

Groeten, Thierry

Volkswagen  Polo 6C 
Ja het frontje van de 6c schijnt te passen (discover media) ik weet alleen niet of er ook een is van de 6c voor een discover Pro.

Heeft niemand de drang hier om die nieuwe navigatie in je polo te stoppen?...

Volkswagen  Polo 6C 
Ahaa, oke, dan gaat het inderdaad ingewikkelt worden...

Shit, iemand tips of ideeën?!

Volkswagen  Polo 6C 
Haha, de financiële middelen staan het niet toe een 6C aan te schaffen.
ik heb momenteel een RNS315, ik vind het alleen een erg slechte navigatie. De nieuwe radio vind ik stukken beter, en er stukken beter uitzien.

Volkswagen  Polo 6C 
Problemen met Discover Media? Ik ben nu aan mijn 5e polo van de zaak bezig maar ik heb 0,0 problemen tot op heden en dan ben ik een intensieve gebruiker :)

Seat  Ibiza FR 
kgroot.nl, dan wil je vast wel een navigatie ruilen. De RNS315 zijn steady hoor! :mrgreen:

Volkswagen  Polo 6C 
Hallo,

Wie weet er of een pro en/of media werkt in een polo 6r?
Als ik het goed heb begrepen past de media er sowieso in, alleen vroeg ik me ook af of de pro er in werkt.

Heeft iemand een mooi adres waar je deze goedkoop op de kop kan tikken?

Groeten, Thierry
@Thierry lees mijn bericht misschien iets voor jou bij.Gr. André1968

volkswagen  polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!