Do’s VW Polo Blue GT

Durban

Bekend lid
1.164
113
51
gelderland
Nee polo stond gewoon thuis. En de kentekenplaten zaten er gewoon op. Was de polo Oranje? Want er rijdt hier in Apeldoorn ook een 5 deurs. Durban?
Ja dezelfde kleur, als je er erop gaat letten zie er meer rijden.. ja was een 5 deurs ..

Nee polo stond gewoon thuis. En de kentekenplaten zaten er gewoon op. Was de polo Oranje? Want er rijdt hier in Apeldoorn ook een 5 deurs. Durban?
Ja ik heb en speciale kleur oranje rood hier in Amsterdam misschien komen jullie mij wel tegen is uniek kleur

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

slowmotiontdi

Actief lid
263
28
26
Weer heerlijk lopen scheuren vandaag!! Bevalt zo goed! Als ik de Opel nog eens erbij pak. Wil ik eigenlijk nooit meer een auto die maar 80pk haalt. Dan is mijn Polotje toch wel razend snel. [emoji4] scheur iedereen der uit. [emoji12]
voor mij is het toch wel een aardige stap achteruit in vergelijking met mijn vorige 325i maar als je een opeltje gewend bent met 80 pk dan snap ik je wel !!

• Like
Waarderingen: peterpolo

slowmotiontdi

Actief lid
263
28
26
je zegt Polo is een stap achteruit, ik zeg boooo, klaar. Stick Out Tongue
zo bedoelde ik het niet joh, ik moest er alleen een beetje om lachen dat do zegt iedereen eruit te rijden met een 105pk polo ik moet er juist nog steeds aan wennen dat ik niet meer zo kan rijden als vroeger vandaar ook mijn opmerking het is maar wat je gewend bent, maar voor de kenner ik kom dan ook van een 325i e90 met gechipte n53b30 motor (oftewel een 325i met 3.0 motor met 260pk 320nm )

financieel scheelt het mij echter 800.- per maand dus zeker geen stap achteruit !
nu is het tenminste leuk om ergens naar toe te gaan, al met al ben ik toch erg blij dat ik de bmw de deur uit heb gedaan

en heb gekozen voor de polo !!

• Like
Waarderingen: VWAlexander

BlackPoloBM

Bekend lid
2.044
113
Rotterdam
Scheelde het je 800 Euro per maand om van een BMW naar een Polo over te stappen?

Ik ga er vanuit dat je maandelijkse kosten voor je Polo pak m beet 200/300 Euro zijn.

Was je nou serieus 1000+ Euro per maand kwijt aan je BMW?

Hoeveel keer tank je? lol.

slowmotiontdi

Actief lid
263
28
26
Scheelde het je 800 Euro per maand om van een BMW naar een Polo over te stappen?

Ik ga er vanuit dat je maandelijkse kosten voor je Polo pak m beet 200/300 Euro zijn.

Was je nou serieus 1000+ Euro per maand kwijt aan je BMW?

Hoeveel keer tank je? lol.
die 800 euro was mischien een beetje te optimistisch ingeschat

maar mijn maandelijkse kosten voor de polo inclusief verzekering en wegenbelasting bedragen ongeveer 300 euro ex onderhoud

De bmw was om de 2 dagen 40-50 euro tanken dus +-600 euro brandstof en 110 euro verzekering en 70 euro wegenbelasting per maand.

ook moet ik toegeven dat er elke maand wel wat kapot ging bij die BMW soms meerdere dingen per maand :expressionless::sweatsmile: ik heb er facturen bijzitten varieerend van 300 tot 1500.- letterlijk alles wat kapot kon gaan ging kapot o.a een vanos reparatie kapotte stuurpomp waterpomp solenoids dus dat was eigelijk niet zo grappig..

Laatst bewerkt: