Was dat in Amsterdam want ik reed toen zonder kenteken (botsing gebeurd)Do-Rithm ik zag vanmorgen een mooie polo rijden zonder kenteken aan de voorkant, was jij dat toevallig??
Nee..Was dat in Amsterdam want ik reed toen zonder kenteken (botsing gebeurd)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dezelfde kleur, als je er erop gaat letten zie er meer rijden.. ja was een 5 deurs ..Nee polo stond gewoon thuis. En de kentekenplaten zaten er gewoon op. Was de polo Oranje? Want er rijdt hier in Apeldoorn ook een 5 deurs. Durban?
Ja ik heb en speciale kleur oranje rood hier in Amsterdam misschien komen jullie mij wel tegen is uniek kleurNee polo stond gewoon thuis. En de kentekenplaten zaten er gewoon op. Was de polo Oranje? Want er rijdt hier in Apeldoorn ook een 5 deurs. Durban?
voor mij is het toch wel een aardige stap achteruit in vergelijking met mijn vorige 325i maar als je een opeltje gewend bent met 80 pk dan snap ik je wel !!Weer heerlijk lopen scheuren vandaag!! Bevalt zo goed! Als ik de Opel nog eens erbij pak. Wil ik eigenlijk nooit meer een auto die maar 80pk haalt. Dan is mijn Polotje toch wel razend snel. [emoji4] scheur iedereen der uit. [emoji12]
boooooovoor mij is het toch wel een aardige stap achteruit in vergelijking met mijn vorige 325i
zo bedoelde ik het niet joh, ik moest er alleen een beetje om lachen dat do zegt iedereen eruit te rijden met een 105pk polo ik moet er juist nog steeds aan wennen dat ik niet meer zo kan rijden als vroeger vandaar ook mijn opmerking het is maar wat je gewend bent, maar voor de kenner ik kom dan ook van een 325i e90 met gechipte n53b30 motor (oftewel een 325i met 3.0 motor met 260pk 320nm )je zegt Polo is een stap achteruit, ik zeg boooo, klaar.![]()
die 800 euro was mischien een beetje te optimistisch ingeschatScheelde het je 800 Euro per maand om van een BMW naar een Polo over te stappen?
Ik ga er vanuit dat je maandelijkse kosten voor je Polo pak m beet 200/300 Euro zijn.
Was je nou serieus 1000+ Euro per maand kwijt aan je BMW?
Hoeveel keer tank je? lol.
afschrijving kijk ik nooit naar ik ben de laatste 2.5 jaar 3 keer van auto gewisseldVerzekering, belasting, onderhoud, afschrijving?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.