Draadkleuren installeren afstandsbediening

Brambo

Nieuw lid
Hallo,
Ik wil klapsleutels in mijn VW Polo 6r 2011 bouwen, maar ben hierin een echte leek. Ik heb deze tutorial https://www.vwforum.nl/viewtopic.php?f=39&t=143842 gevonden, maar zag al snel dat zijn kabels op andere plekken zaten in het witte kastje en dat deze soms ook andere kleuren hebben.

Hoe kan ik zien welke kabels ik nodig heb of moet ik dezelfde kleur gebruiken, ondanks dat deze op een andere plek in het kastje zitten?

In de foto's zie je mijn kabelkleuren en de beperkte uitleg in het boekje.20220106_170037.jpg20220106_170107.jpg20220106_170120.jpg

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 
Keyless entry is iets anders dan een "klapsleutel" met afstandbediening. Heb je nu een klapsleutel met AB? Dan zou ik daar genoegen mee nemen, want Keyless entry gaat je niet lukken om in te bouwen.

Seat  Arona 2020 
Keyless entry is iets anders dan een "klapsleutel" met afstandbediening. Heb je nu een klapsleutel met AB? Dan zou ik daar genoegen mee nemen, want Keyless entry gaat je niet lukken om in te bouwen.
Ah, dat wist ik niet. Het gaat inderdaad om de klapsleutel met afstandsbediening en niet om keyless entry.

Volkswagen  Polo 
Ik zou gewoon een compatibele bcm erin zetten en twee originele hand zenders aanleren. Heb ik al veel klanten blij mee gemaakt
Ik ben nog maar een student en volgensmij is een juiste BCM 90 euro, 2 sleutels voor 70 euro, ook nog inleren. Ik ging er eigenlijk van uit dat dit een goedkoper alternatief zou zijn. Is er een reden waarom een andere BCM een betere optie zou zijn?

Volkswagen  Polo 
omdat ik met de beste wil in de wereld met deze handleiding dit er niet in krijg, ben ik bang.
Ik heb een link in het eerste bericht gezet, naar een ander forum. De kabels die deze persoon gebruikt zijn allemaal dezelfde kleur als die op mijn kastje zitten. Nou vroeg ik mij af of de volgorde van deze kabels uit maakt, of dat de kleur een functie aangeeft waardoor ik gewoon volledig zijn stappenplan kan volgen.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!