Draadloos CarPlay

Dat is mogelijk, alleen zijn het de kosten niet waard. Vervangen van de hele mib unit voor een mib3 incl vrijschakelen zit je op behoorlijk wat geld. Je kan veel beter een draadloze carplay dongle kopen en die aan de usb poort van de auto aansluiten. Daardoor heb je ook draadloze carplay en werkt even goed. Die kan ik evt ook leveren voor je mocht je daar interesse in hebben.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dat is mogelijk, alleen zijn het de kosten niet waard. Vervangen van de hele mib unit voor een mib3 incl vrijschakelen zit je op behoorlijk wat geld. Je kan veel beter een draadloze carplay dongle kopen en die aan de usb poort van de auto aansluiten. Daardoor heb je ook draadloze carplay en werkt even goed. Die kan ik evt ook leveren voor je mocht je daar interesse in hebben.
Dank voor je antwoord. Ik kan nergens duidelijk zien hoeveel het gaat kosten om de MIB3 te vervangen. Enig idee?

Daarnaast heb ik talloze draadloze dongles geprobeerd maar die hebben altijd zo een input lag waar ik me aan erger.

Zou je mij een PB kunnen sturen voor verdere informatie?
 
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 TSI GTI 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!