Draadloos Carplay

Polo liefhebbers!

Ik bezit een POLO GTI 2020 met bekabeld Carplay en ik zag dit toevallig langs zien komen.


Natuurlijk vind ik zo een draadloos Carplay handig maar raden jullie zo iets aan?
Het is dus geen dongle maar echt een unit die geplaatst word ergens in de glovebox.

Toevallig iemand die ervaring heeft met dit bedrijf?

Zal dit dan ook makkelijk te installeren zijn?

Thanks guys!
 
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 TSI GTI 200pk 
Draadloos carplay en draadloos android auto vreet enorm veel stroom van de accu van je telefoon.
Voor korte stukjes, hooguit 15minuten is het wel handig.
Ga je verder word de baterij van je telefoon leeg getrokken,
om over de temperatuur van in mijn geval Iphone nog maar te zwijgen.

Los van merk of type unit is de draadloze verbinding gewoon niet handig, over langere afstanden,
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
  • Leuk
Waarderingen: Mimmohen
Polo liefhebbers!

Ik bezit een POLO GTI 2020 met bekabeld Carplay en ik zag dit toevallig langs zien komen.


Natuurlijk vind ik zo een draadloos Carplay handig maar raden jullie zo iets aan?
Het is dus geen dongle maar echt een unit die geplaatst word ergens in de glovebox.

Toevallig iemand die ervaring heeft met dit bedrijf?

Zal dit dan ook makkelijk te installeren zijn?

Thanks guys!
Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik ontzettend beroerd word van de reclames die hij op TikTok en Facebook plaatst. Komen te pas en te onpas voorbij, bloed irritant.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Mimmohen
Polo liefhebbers!

Ik bezit een POLO GTI 2020 met bekabeld Carplay en ik zag dit toevallig langs zien komen.


Natuurlijk vind ik zo een draadloos Carplay handig maar raden jullie zo iets aan?
Het is dus geen dongle maar echt een unit die geplaatst word ergens in de glovebox.

Toevallig iemand die ervaring heeft met dit bedrijf?

Zal dit dan ook makkelijk te installeren zijn?

Thanks guys!
Ik had ook alleen bekabeld carplay maar heb een usb dongel gekocht bij a.express en werkt prima. Ik heb dan wel een android mobiel.
 
Volkswagen  Polo aw  1.0Tsi dsg 135pk 
Ervaar je dat je batterij snel leeg loopt?
De telefoon wordt wel warmer als normaal bij gebruik, maar ik gebruik het hoofdzakelijk als ik moet navigeren. En inderdaad, als een batterij van de mobiel warm wordt gaat het wel sneller met de batterij leegloop maar hiervoor heb ik een usbplug in mijn sigaretten aansteker plug zitten zodat ik de telefoon kan opladen
 
Volkswagen  Polo aw  1.0Tsi dsg 135pk 
Draadloos carplay en draadloos android auto vreet enorm veel stroom van de accu van je telefoon.
Voor korte stukjes, hooguit 15minuten is het wel handig.
Ga je verder word de baterij van je telefoon leeg getrokken,
om over de temperatuur van in mijn geval Iphone nog maar te zwijgen.

Los van merk of type unit is de draadloze verbinding gewoon niet handig, over langere afstanden,
Is waar, maar als je zoals ik een usb oplaad plug voor in je sigaretten aansteker plug drukt gaat het prima. Telefoon opladen en Apple carplay of android auto tegelijk gebruiken.
 
Volkswagen  Polo aw  1.0Tsi dsg 135pk 
De telefoon wordt wel warmer als normaal bij gebruik, maar ik gebruik het hoofdzakelijk als ik moet navigeren. En inderdaad, als een batterij van de mobiel warm wordt gaat het wel sneller met de batterij leegloop maar hiervoor heb ik een usbplug in mijn sigaretten aansteker plug zitten zodat ik de telefoon kan opladen
Wel een beetje water naar de zee dragen, dan kan je net zo goed Apple CarPlay bedraad gebruiken. Maar you do you! ;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!