DRL altijd aan?

Ik heb mijn achterlichten ook aan icm drl.
Vind het ook wel zo belangrijk/veilig dat je van de achterzijde auto ook goed zichtbaar bent..

Dit wil ik ook graag, weet je hoe en waar je dit codeerd?

Ja! Het is mogelijk dat de DRL van de 6C blijven branden bij dimlicht!
Dit is te coderen met bijvoorbeeld VCDS.

Kan je mij vertellen waar, en hoe? Ik beschik over OBDII Pro dus ik beschik over longcoding.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 131pk 
Ik heb dit ook gedaan op mijn 6C. Ik vind dat het een stuk beter smoelt. Ik heb ze met OBD11 op 5% gezet icm dimlicht

Hier staat alles beschreven:

Maar voor mij niet duidelijk waar je; "wanneer lampen aan, DRL ook aan op 5%"

Misschien als je de lijst bekijkt dat je het weer weet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 131pk 
Hier staat alles beschreven:

Maar voor mij niet duidelijk waar je; "wanneer lampen aan, DRL ook aan op 5%"

Misschien als je de lijst bekijkt dat je het weer weet?
Bij de 6C kun je dit regelen door in module 9 bij aanpassingen de verschillende TFL lampen de functie van stadslicht te geven en dan de Dimmwert op 5 te zetten.
Bij de 6R kun je dit niet zo aanpassen via de aanpassingen omdat daar een andere (oudere) BCM in zit
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!