DRL dimmen aanpassen bij dimlicht

Mijn Polo AW (2021) dimt de drl zodra (automatisch) het dimlicht aangaat. Kan dit aangepast worden en zo ja, waar?
Ik wil ze graag feller laten branden namelijk.
Auto is voorzien van originele led (kop)lampen en in bezit van originele VCDS
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Volgens mij kan dit niet aangezien het namelijk wettelijk verplicht is dat je DRL dimt wanneer je dimlicht aangaat. Anders is het een APK afkeur bij de volgende beurt.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Dat het niet mag, verbaast me niks maar dan zet ik het wel terug voor de eerstvolgende apk maar dan moet ik hem eerst wel “heen” zetten
Ik meen het in VCDS een x tegengekomen te zijn maar kan me niet meer herinneren waar..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Dit staat op de site van Gerrit Speek bij de Golf 7.
Polo AW en Golf 7 delen een groot aantal coderingen.
Deze had ik voorbij zien komen en heb ik geprobeerd. Ben bang dat de AW en Golf 7 juist dat dan weer niet delen want bij zoekactie "dimmwert" komt er niks naar voren en bij zoekactie "VLB" en bij "VRB" krijg ik het volgende wel te zien maar dus niet exact wat Gerrit aangeeft. Ook als ik alles afzonderlijk aanklik, zijn de waardes of 127 of 0 dus dat lijkt het me dan niet te zijn. De grote vraagt blijft dus, hoe worden deze lampen aangeduid? Er staan zoveel "leuchte" in dat het (bijna) geen optie is ze allemaal af te gaan want dat zijn er zoveel.....VLB.pngVRB.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Heb hem even aan laptop gehangen maar allebei de values staan op 0 en dat lijkt me niet te kunnen omdat de drl toch echt blijft branden (al is het zwakker)

ENG115064.pngENG115083.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Rainesh heeft even met mij meegekeken maar kan bij dit type polo helaas niet
“Alles wordt aangestuurd door de koplamp led modules”.

Helaas…..en door!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Waarom zou je dat willen dan? Wat ik veel irritanter vind, is dat de achterlichten niet aan gaan op stand auto.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!