DRL in bumper en koplamp

iichel

Exclusive lid
Het blijft toch wel kriebelen...
Ik zit erover te denken om een setje bi-xenon koplampen te halen.

En dan zet ik de LED DRL lampjes gewoon op een constante +12V. Want in iedere stand zouden ze branden (DRL, stadslicht en dimlicht).

Echter zitten er ook DRL lampen in mijn bumper.
Vraag: Zal ik deze als DRL lampen houden?
Afweging 1: ik weet niet zeker of het er zo mooi uit zal zien. Net alsof je mistlampen aanstaan icm de DRL in de koplamp.
Afweging 2: Is het uberhaupt legaal om 2x DRL te voeren?

Het zal waarschijnlijk weinig moeite zijn om het uit te zeggen (1x VAGCOM vinkje en that's it...).

Ik heb ook originele Bi-xenon koplampen en ook DRL onder in m'n bumper.

Echter vind ik de lampjes onder in m'n bumper niet mooi matchen, dus rij ik overdag in stadslichtmodus, zodat ik alleen DRL heb in m'n koplamp en dan brandt achter ook licht.

Als ik lampjes vind die dezelfde kleur hebben als de DRL in m'n koplamp, dan overweeg ik het wel om beiden aan te houden.

Echter is het niet legaal, maar geen agent die dit weet gezien er zoveel voertuigen rijden met meerdere verlichting aan de voorkant en sommigen zijn zelfs af fabriek al op deze manier zoals bepaalde Mercedessen.

Ik rij ook al een tijdje rond met 'dubbel' DRL. De lampjes onderin zijn nieuw (50w canbus remlicht/achterlicht BA15s wit) en iets witter dan de ledjes in de koplampen. Mijn vorige ledjes in de onderbumper waren weer iets blauwer dan de ledjes in de koplamp. Om precies de zelfde kleur te krijgen gaat wel heel erg moeilijk worden ben ik bang.

drl en xenon 008.JPG

drl en xenon 002.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!