Dynaudio geluidssysteem.

Alles is mogelijk, het is gewoon afhankelijk van hoeveel geld en tijd je er in wilt steken.
A stijlen moeten zoiso al aangepast worden voor de tweeters.

Voor veel minder geld (dynaudio is een redelijke dure optie) kan je een goede compo set kopen, en een (actieve) subwoofer. Geluid gaat zeker niet slecht spelen, en je moet weinig tot niets aanpassen, & je kan de inbouw zelf kiezen wat & waar.
 
Bedankt voor jullie reacties heren!
Ja, op vlak van elektronica ben ik niet zo handig, daarmee dat mij dit de gemakkelijkste oplossing leek...

Iemand tips of dergelijke wat goed is en wat niet?
Kan je het zelf installeren of moet je het laten doen?
 
Moeilijk is het niet, maar je moet wel weten waarmee je bezig bent.
Als je niet eerder hebt gedaan zou ik het eerder laten doen of samen met iemand die er iets van kent.

Ik dacht dat er in Bilzen een goede audio zaak zat duq niet zo ver van uw deur. Is zien of ik de gegevens ervan terug vindt.

Zelf heb ik sinds een 2maand een composet van Helix en een subwoofer van 200rms gestoken, persoonlijk vind ik dat al heel goed spelen, hard en zuiver.

Alles is natiurlijk afhankelijk van je budget. De set die ik heb is 125,- en de versterkerb+ sub was 200,- dus voor een kleine 350 euro kan je al iets heel deftig vinden. Met aatsing bij is dat natuurlijk wel nog wat extra. Ik heb geen idee met selk budget je in je hoofd zit.
 
Je zal het best kunnen inbouwen, maar het zal misschien wel op een Golf afgestemd zijn. Dat neem ik in ieder geval aan als het een goed systeem is.
Wat misschien een leuk alternatief is, is het systeem van Integrated Sound. Volkswagen Polo 6r | Sound Upgrade
Dit is echt op een Polo afgesteld met een op maat gemaakte subwoofer. Het heeft een Helix processor/versterker, de processor zorgt ervoor dat het geluid op de plek van de bestuurder afgesteld is.
Ik heb alleen de subwoofer van integrated sound in combinatie met een andere versterker en een uitgebreidere Helix processor. Maar de tijdscorrectie van de processor is echt een mooie optie. :smile:

Dat Integrated Sound systeem kunnen ze in een paar uurtjes inbouwen. Je kan het ook bij andere bedrijven laten inbouwen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!