Dynavin N6 & midden display

slowmotiontdi

Bekend lid
Hoi heeft er iemand op het forum hier een Dynavin N6 radio in zijn auto zitten?
zoja ben ik benieuwd of jullie wel de informatie zoals bijvoorbeeld welk muzieknummer je afspeelt radiozenders en dergelijke kunnen zien in jullie midden display tussen de tellers aangezien de radio deze functie volgens mij wel ondersteund bij mij werkt dit alleen niet. mijn polo is uitgerust met stuurwielbediening dit werkt wel gewoon en mijn radio kan ook de obd2 informatie zoals motortemperatuur enzo weergeven.

-  Sirt 
oke dan ik heb gewoon de standaard teller ik dacht dat je zoiezo een soort verborgen menu moest hebben met settings enzo bij je middendisplay heeft de polo 6r dit menu wat bijvoorbeeld de golf 6 bluemotion wel gewoon heeft ? je kan hier onderandere auto locking enzo aanzetten ik las iets op internet van een van de knopjes op je ruitenwissers om in dit menu te komen of is dit menu er bij mijn polo überhaupt niet ?

ik had eigenlijk verwacht dat mijn polo deze optie standaard had omdat er onder mijn rechterstoel een bluetooth module zit, ook heb ik er een originele microfoon in zitten bij mijn binnenverlichting,

ik heb de auto met een simpele sony radio gekocht en eigenlijk meteen de dynavin n6 erin geplaatst en hiervan de bijgeleverde microfoon getrokken naar mijn binnenverlichting aangezien ik geen 3.5mm plug kon ontdekken van de originele microfoon er heeft als het goed is een rns 310 ingezeten origineel ook heb ik een carkit houder zitten bij mn dashboardkastje waar je volgens mij een soort van adapter op kunt klikken

maar stel mijn auto heeft dit menu niet hoe kan je dan ooit een telefoon instellen via de originele bluetooth functie dat moet toch via dat menu tussen je tellers ?

-  Sirt 
Koop geen touch adapter, persoonlijk vind ik dit echt een K ding.
Slecht geluid, slecht te verstaan voor de ander.geen telefoonboek zichtbaar etc etc.
Als ik de touch oversla/ niet gebruik is dit stukken beter( via de rns)

Ik ben ook niet van plan de touchadapter te kopen,
De dynavin bluetooth functie werkt verder prima het liefst had ik al die meuk er niet eens ingehad. Ik vind het egt doodzonde dat lelijke gat in het dashboard door die carkit het liefst sloop ik die carkit eruit maar dan is het ook geen gezicht helaas.

-  Sirt 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!