E10 en thuiswerken ook auto's na bj 2000

Dat is niet altijd de oplossing want in 98 zit tegenwoordig ook een klein beetje ethanol omdat het ook soms aangeduid wordt met E5
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
Ik tank vrijwel altijd al 98, krijg via United Consumers tankpas daar ook de hoogste kortingen mee op mijn tegoed Stick Out Tongue
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Dat is niet altijd de oplossing want in 98 zit tegenwoordig ook een klein beetje ethanol omdat het ook soms aangeduid wordt met E5
Klopt maar dat is altijd nog beter dan E10. Over Euro98 heb ik nog nooit klachten gehoord en ik heb heel wat jaren in de oldtimers gezeten.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat is niet altijd de oplossing want in 98 zit tegenwoordig ook een klein beetje ethanol omdat het ook soms aangeduid wordt met E5

Dat is waar en niet waar er zijn gelukkig in Nederlands veel pompstations die EUR98E5 aanbieden maar in de werkelijkheid geen Ethanol bijgemengd word.
Ik zelf heb uitgezocht waar wel en geen ethanol word bijgemengd. ( Total blijft onzeker )

Premium benzine NL:E0 E5
TanQyou Euro 102JANEE
Berkman Super plus98JANEE
BP Ultimate 98JANEE
Esso Synergy supreme+ 98JANEE
Shell Vpower98JANEE
Tamoil Superplus98JANEE
Argos Superplus98JANEE
Texaco Euro XL98JANEE
Fietenoil Superplus98JANEE
S Tank Spower98JANEE
Tinq Superplus98JANEE
Firezone EUR98JANEE
Total Excellium98JA?JA?
OK Superplus98NEEJA
Lukoil Superplus98NEEJA
Avia Superplus98NEEJA
Supertank Superplus98NEEJA


Kan je eventueel hier opzoeken ook: https://vanderworp.org/nl/transport-benzine-e5-e10-ron95-of-ron98/#Wat_wordt_er_aan_de_pomp_geleverd

Ik zelf heb de proef op de som genomen en na 5x E10 nu 5X EUR98E0 in getankt en ik blijf definitief EUR98 tanken! Meer kracht souplesse en zuiniger!
 
tba  tba  tba 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Dus uiteindelijk heb je dan E10 98? Wat is de reden dat je er bio-ethanol bij gooit? Geeft dat een performance boost?
geen idee wat ik er uiteindelijk van maak 1 liter ethanol op 10 liter benzine, ja geeft een boost! auto is ook helemaal aangepakt, grotere turbo, intercooler, uitlaat, koppeling, onderstel, noem maar op
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dat is waar en niet waar er zijn gelukkig in Nederlands veel pompstations die EUR98E5 aanbieden maar in de werkelijkheid geen Ethanol bijgemengd word.
Ik zelf heb uitgezocht waar wel en geen ethanol word bijgemengd. ( Total blijft onzeker )

Ik woon in België dus geen idee of dit allemaal ook hier zo is
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
  • Leuk
Waarderingen: IwanD
Dit staat overigens in mijn instructieboekje:

IMG_20200503_183720.jpg
Denk niet dat ze toen rekening hebben gehouden als een auto lang stilstaat met E10
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Vanaf aankoop altijd Euro98 gereden met mn GTI, echter sinds het sluiten van de belgie grenzen tank ik in belgie met jerrycans(scheeld 25 euro ofzo per tank bijna) ik tank nu euro 102(Shell Racing) voor 1,33.
De auto rijdt heerlijk
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Korte stukjes veroorzaakt dit al jaren idd, zoals de auto van je oma die er alleen nog boodschappen mee doet en 5 km per week rijd.
als je niet rijd krijg je ook geen witte smurrie, dus als je wel gaat rijden rij hem dan gewoon lekker warm, en die ene keer een kort stukje maakt niet uit daar krijg je geen mayo van
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!