een eind maken aan al die sneeuw ellende..

DAAR






Is een kettingzaag niet voor gemaakt.
maar wel zzeeeeer nuttig.
opzouten met die sneu nou.
heb wel weer lang genoeg geduurt.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
mja de boeren zijn ook weer lekker bezig... de auto was relatief schoon en zit nu weer helemaal onder de modder en mest en grasresten (moet over klein kloterig boeren weggetje naar m'n werk toe)...

Als het zo snel winter word als het nu lijkt zie ik het nog wel gebeuren dat ik voor hte einde van deze maand al op winterbanden moet rijden :X
 
PoloBas zei:
Nog eventjes en dan gaat al die rotzooi weer beginnen :cry:

Hou ff op....ik heb echt een pl..hekel aan sneeuw en gladheid! :evil: Zo'n winter als afgelopen winter wil ik absoluut niet meer, maar ik heb helaas nix te willen :cry: Droog vriezend weer vind ik niet erg maar die @#$%sneeuw :evil:
Nee, geef mij maar de zomer met een heerlijk zonnetje en een graadje of 25.... Stick Out Tongue
 
Helaas zijn onze gebeden niet gehoord XD.

Ik stond vanmorge op en moest toch echt ff 3x kijken waar mn auto stond. Tot de assen in de sneeuw en een dikke 25cm op t dak, antenne compleet onder gesneeuwd :?
 
Vind de sneeuw wel leuk hoor! Lekker spelen met de Fiesta! Bij mij thuis heb je er zo'n leuk bochtje voor om even die handrem aan te trekken haha! Die heeft echter geen winterbanden! De Polo wordt afgeleverd op winterbanden! Hier bij Rotterdam dooide het trouwens gisteren :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!