Eerste defect (na 6 weken in bezit)

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Rechter achterlicht lampje stuk. FF snel vervangen denk je dan ... NOT !!!
Kapje van de bekleding los ... check
Plastic bout losgedraaid ... check
Stekker moet uit de lampunit ... #!@#$$

Hoe moet dat klote stekkertje los, opening door de bekleding is zo klein dat er geen goed zicht is.
Boekje zegt dat ik iets moet samendrukken en dan de stekker moet los trekken, maar wat ?

Niet te druk om maken. Het is maar een lampje ;)

Shit happens. Hier al meegemaakt dat nieuwe auto's met kapotte lampjes van de fabriek afkomen..

Het is inderdaad maar een lampje, maar een schrijfgrage agent geeft je er wel direct een bon voor.
Een agent die iets meer coulant is zal zeggen, als je het ter plekke kan repareren bespaar ik je de bon.

Dan denk je dus onder de bon uit te kunnen komen en krijg je de hele handel gewoon niet los, heb je alsnog een bon aan je broek.
Geloof maar niet dat de dealer die voor je gaat betalen ....

ik had dit ook. Niet met het achterlicht, maar met één van d'r DRL die ging ook maar iets van 2 maanden mee. Had toen wel een reden om gelijk Leds er in te zette

ik had dit ook. Niet met het achterlicht, maar met één van d'r DRL die ging ook maar iets van 2 maanden mee. Had toen wel een reden om gelijk Leds er in te zette

Ik ben net als Gertjan ook erg benieuwd wat je in de plaats gekocht hebt en waar/prijs. Misschien heb je ook een foto'tje zodat k een beeld erbij hem of het de moeite waard is? :P

Ik heb vandaag 2 setjes (30w en 50w) DRL ledjes binnengekregen. Zal ze morgen (bij mooi weer) even installeren. Moet wel even kijken hoe ik mistlampkappen eraf gaat.
Zodra ze erop zitten zal ik foto's schieten en in mijn garage posten :)

Ik ben net als Gertjan ook erg benieuwd wat je in de plaats gekocht hebt en waar/prijs. Misschien heb je ook een foto'tje zodat k een beeld erbij hem of het de moeite waard is? :P

ik had eerst van die cheap ass leds gekocht. Maar dit was niks, blauw gloed zeg maar. ik heb nu zins pas leds van xenonlamp.nl en deze zijn veel beter. Mooi wit

voor meer informatie zie topic;
http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/9941-nieuwe-drl-ledverlichting-van-xenonlamp-nl.html

@GertJan ik heb alleen de DRL halogeen naar leds verandert. Dimlicht is bij mij nog gewoon H7 halogeen. by the way ik geen 6c maar 6r Bleu GT

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    76.4 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!