eerste indruk van xenon Pilot H7 4300K

[resize=250:1r5lqdme]http://www.shop4cars.nl/media/upload/image/xenon/153121_091227185747_Xenon_Colors2.JPG[/resize:1r5lqdme]

4300 is beetje geel
5000 is wit
6000 is beetje blauw
 
KYC,
Ik zou inderdaad voor 4300K gaan. Dan heb je een kleur die het meest op halogeen lijkt (wit met een heel klein beetje een gele gloed maar echt minimaal) maar met een veel betere lichtopbrengst, echt een groot verschil. En als je de koplampen goed af laat stellen zul je zeker weinig kans hebben dat de politie je aan de kant zet voor je xenon. ;)
 
Ik had eerst in mijn gewone koplampen 6000K daar zag je amper blauw. Maar nu met die angel eyes lijkt het wel alsof dat er veel meer blauw in zit. Je ziet echt een blauwe gloed er vanaf komen nu.
 
KYC,
Ik heb inderdaad Pilot en ik heb het laten doen bij een autoshop, ik ben in dat soort dingen niet echt handig zeg maar :lol:. Alleen heb ik af en toe storing en branden ze niet maar er zijn andere ballasten onderweg en dan moet het helemaal goed komen. Als je dus voor Pilot gaat moet je maar gelijk even vragen of er de nieuwste ballasten bij zitten. Normaal moet je er zo'n stekkertje/kabeltje tussen prikken voor Canbus maar in de nieuwste ballasten zit dit dus geintegreerd en heb je zo'n stekkertje niet meer nodig. (althans zo is het mij uitgelegd).
 
ja dat heb ik dus nu...me stadslichtjes zijn LED maar me DIMlichten zijn gewoon Halogeen...best wel lelijk eigenlijk maar ja...ik rij er al een maand mee rond.

voorlopig laat ik het even zo maar eventually gaan ik wel upgraden naar Xenon of course Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!