Eibach pro Kit

Joey070

Bekend lid
134
29
57
Vandaag mijn polo verlaagd, klopt het dat de komende dagen de veren nog gaan inzakken? Hoeveel is dit mm ongeveer nog?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
ja een beetje zakt die nog wel in maar geen halve cm, waarom heb je dan niet voor de sportline set gekozen als je zo laag mogelijk wil win je hier sowieso nog een paar mm mee. dacht dat je zei dat je wel vaker een polo had verlaagd in je andere post.,...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ja een beetje zakt die nog wel in maar geen halve cm, waarom heb je dan niet voor de sportline set gekozen als je zo laag mogelijk wil win je hier sowieso nog een paar mm mee. dacht dat je zei dat je wel vaker een polo had verlaagd in je andere post.,...
Nooit eerder een polo verlaagd + nergens staat dat ik er niet tevreden mee ben. Ben er super tevreden mee, vroeg het me alleen af of hij nog veel verder in zou zakken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Aan de info die jij verstrekt kunnen we helaas weinig tot niets. Goedkope veren zakken vaak nog wel het nodige. Daarintegen de wat duurdere veren zoals H&R , EIbach enz die zakken amper tot niet na
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!