jolo
Bekend lid
Onlangs heb ik mijn Polo laten voorzien van een set Eibach Pro-Kit veren. 25/30 verlaging; ik dacht, niet te wild en hou een beetje speling over tussen de banden en de wielkasten; er zitten regelmatig passagiers achterin. De auto ziet er vanachter niet meer als een monstertruck uit en de wielen "volgen" nu mooi de lijnen van de wielkasten. Daarbij is de wegligging nog steeds prima en helt hij veel minder over in bochten. Missie geslaagd dus. Hier op het forum zie ik echter hele mooie Polo's die net een beetje lager zijn en dus (in mijn ogen) net een beetje gemener/sportiever! Ik kreeg eigenlijk al een beetje speitbach...was ik maar voor een centimetertje meer gegaan...
Nu parkeerde een paar dagen geleden toevallig een zelfde Polo naast de mijne; in originele staat. Het verschil is toch wel aanzienlijk, nu je een voor-en-na beeld hebt...Dus achteraf toch blij met m'n Pro-Kitje! Voor iedereen die overweegt zijn auto te verlagen (of te voorzien van een trekhaak
); hier het voor en na resultaat met een Pro-Kit, in één foto gevangen!

Nu parkeerde een paar dagen geleden toevallig een zelfde Polo naast de mijne; in originele staat. Het verschil is toch wel aanzienlijk, nu je een voor-en-na beeld hebt...Dus achteraf toch blij met m'n Pro-Kitje! Voor iedereen die overweegt zijn auto te verlagen (of te voorzien van een trekhaak

Volkswagen
T-cross