Eibach pro kit..?

Joey070

Bekend lid
Hi, rijd al twee jaar rond met deze kit, maar heb er nu echt spijt van.

een drempel op 15km per uur is al te hard, mijn hele auto bonkt omhoog met een harde klap dat je hoort

wat kan ik hiervoor in de plaats nemen (toch verlaagd houden)

Volkswagen  Polo 6R 
Schroefset? Sinds ik deze 1.2 TDI heb zou ik niet eens kunnen denken aan verlagen.. Ik zelf zou liever een schroefset willen zonder verlaging en dat ik eindelijk eens 'normaal' over de drempels zou kunnen.

Skoda  Kamiq 
Schroefset? Sinds ik deze 1.2 TDI heb zou ik niet eens kunnen denken aan verlagen.. Ik zelf zou liever een schroefset willen zonder verlaging en dat ik eindelijk eens 'normaal' over de drempels zou kunnen.
Ik heb 17 inch eronder dus verlagen moet wel anders staat het zo lelijk

schroefset is wat buiten budget voor mij..

dan blijven alleen de h&r veren over denk ik

Volkswagen  Polo 6R 
Wat voor dempers heb je erbij?
Zijn deze echt zo stug of kan het zijn dat je dempers versleten zijn?

Volkswagen  Polo 6R 
Wat voor dempers heb je erbij?
Zijn deze echt zo stug of kan het zijn dat je dempers versleten zijn?
Hier zat ik inderdaad aan te denken

ik had destijds niet de dempers mee veranderd.. kan dat nu alsnog? En voor welk merk zal ik dan moeten gaan?

Volkswagen  Polo 6R 
Hier zat ik inderdaad aan te denken

ik had destijds niet de dempers mee veranderd.. kan dat nu alsnog? En voor welk merk zal ik dan moeten gaan?
Ok dus je hebt nog de originele dempers? En hoeveel km zitten ze eronder? Tussen de 110 -130k km zijn ze wel aan vervanging toe. Daarnaast gelezen dat niet alle dempers geschikt zijn voor eibach. Doordat ze geen kortere veerweg hebben, slijten ze vaak sneller.
Kan je geen advies geven welke dempers je het beste kan nemen icm eibach.

Volkswagen  Polo 6R 
Originele dempers of gebaseerd op origineel geven het meeste comfort.
Elke demper kan tot 3 verlaging aan, bij meer verlaging zeggen ze dat je sport dempers moet hebben, maar deze zijn dus ook stugger.

Heb je bij de achter schokdempers die rubbers iets ingekort? Anders kan het zijn dat je daar op aan het veren ben.

Een schroefset zal niet veel meer comfort geven.

Originele dempers of gebaseerd op origineel geven het meeste comfort.
Elke demper kan tot 3 verlaging aan, bij meer verlaging zeggen ze dat je sport dempers moet hebben, maar deze zijn dus ook stugger.

Heb je bij de achter schokdempers die rubbers iets ingekort? Anders kan het zijn dat je daar op aan het veren ben.

Een schroefset zal niet veel meer comfort geven.
Nee, is niet ingekort niks aan veranderd.

dus volgens jou, mocht ik de dempers vervangen gewoon voor de originele gaan? En dan verkorten?

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!