Embleem voorbumper gestolen (Polo 6R/6C)

Daantje050

Actief lid
Goedemiddag,

Gisternacht is het vw embleem van de voorbumper van mijn auto gestolen door een zwakkeling. Heeft iemand tips hiervoor om het in de toekomst te voorkomen ? En waar zou ik het beste een nieuw embleem kunnen krijgen ?

Alvast Bedankt!

Volkswagen  Polo 6C 
ik gok bij de dealer of zelf een beetje handig zijn en zoeken op het o zo mooie internet..... vast kitten daarna ofzo haha

Volkswagen  Polo AW 
Er zit een verschil in grootte tussen het embleem van een 6r en die van een 6c. Iets om rekening mee te houden.

1.4 TDI 2015, voorkant lijkt me 6R? Zou dus ook een r6 embleem moeten zijn ? Enig idee.

Bedankt voor de berichten verder, had al ff gekeken op internet daar heb je een nieuwe voor zon 20-30 euro.

Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!