Polo rijders,
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen,
ik zal het probleem even beschrijven.
Polo 9N 2003 1.4 16V
Hij had al een tijdje een beetje moeite met starten,
als hij een tijd stil stond geen probleem, starten lopen, maar..
wanneer ik even had gereden, motor uit en opnieuw starten, sloeg hij vaak maar moeizaam aan.
tot dat ik laatst zo'n 20 km had gereden, en de auto ging keren, wanneer ik achteruit reed, begon de auto te bokken, en kreeg ik een knipperende motormanagement, met vermogen verlies.
ik was niet ver van huis, en heb de auto onder de 2000 toeren naar huis gereden, ( ik weet erg slecht, maar heb hem liever voor de deur staan natuurlijk ).
Nu start de auto dus totaal niet meer!
Mijn buurman heeft het een en ander geprobeerd
- bobine van de bougie af gehaald en gekeken of er een vonk was ... niet dus.
- iets in de cilinder gespoten, hij wilde wel meer zeg maar, maar starten niet.
ook heeft hij een nieuwe bougie op de bobine gezet en gekeken of hij vonkte, ook niet...
maar heeft dit niet met alle 4 de bobines gedaan...
Ik kan hem dus niet naar de garage rijden om uit te laten lezen, daarbij denk ik ook altijd dat ik genaaid wordt daar.
Heeft iemand een idee bij dit verhaal?, als hij niet start met iets direct inspuiten is de cilinder,
dan kunnen het de bobine en de bougies niet zijn toch?...
Wie oh wie heeft en een idee??
alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen,
ik zal het probleem even beschrijven.
Polo 9N 2003 1.4 16V
Hij had al een tijdje een beetje moeite met starten,
als hij een tijd stil stond geen probleem, starten lopen, maar..
wanneer ik even had gereden, motor uit en opnieuw starten, sloeg hij vaak maar moeizaam aan.
tot dat ik laatst zo'n 20 km had gereden, en de auto ging keren, wanneer ik achteruit reed, begon de auto te bokken, en kreeg ik een knipperende motormanagement, met vermogen verlies.
ik was niet ver van huis, en heb de auto onder de 2000 toeren naar huis gereden, ( ik weet erg slecht, maar heb hem liever voor de deur staan natuurlijk ).
Nu start de auto dus totaal niet meer!
Mijn buurman heeft het een en ander geprobeerd
- bobine van de bougie af gehaald en gekeken of er een vonk was ... niet dus.
- iets in de cilinder gespoten, hij wilde wel meer zeg maar, maar starten niet.
ook heeft hij een nieuwe bougie op de bobine gezet en gekeken of hij vonkte, ook niet...
maar heeft dit niet met alle 4 de bobines gedaan...
Ik kan hem dus niet naar de garage rijden om uit te laten lezen, daarbij denk ik ook altijd dat ik genaaid wordt daar.
Heeft iemand een idee bij dit verhaal?, als hij niet start met iets direct inspuiten is de cilinder,
dan kunnen het de bobine en de bougies niet zijn toch?...
Wie oh wie heeft en een idee??
alvast bedankt!