Ik ben Tim, woon in noord-brabant en ben nog 18 jaar...
Heb 15-10-2011 een uni zwarte 5-deurs polo gekocht als eerste auto
Polo 1.4 16V 100pk , ik was eigenlijk opzoek naar een 1.9 TDI, maar een goede viel al gauw buiten budget
Bouwjaar: 01-10-2002 komt uit Duitsland is zelf ingevoerd (wacht nog op mun platen)
Heeft 120.000 gelopen dealer onderhouden en heeft de opties die er op moeten zitten.
Climatic (dus geen draaiknoppen)
5 alu velgen 16" (barcalona) + 4 bijna nieuwe winterbanden
Gamma radio met 6 cd wisselaar
8 speakers
verwarmde stoelen, spiegels en sproeiers (koplamp en ruit)
Sportinterieur
Sportonderstel (20mm lager?)
Simpele boordcomputer (zonder groot beeldscherm)
Leder 4 spaaks stuur en handrem
Opbergpakket en 2 in hoogte verstelbare stoelen
En fabrieksalarm (zit een knop links van bestuurders stoel, meteen rechts van deur)
Mistlampen voor
Foto's volgen waarschijnlijk dit weekend als ik mun nummerborden heb.
Plannen zijn er zeker maar zullen na de winter komen eerst een goede grote beurt geven want dat is zeker nodig. (denk aan Coen Donkers)
Een paar vragen:
1. Welke klassen is het fabrieks alarm? klasse 2?
2. Welke originele gsm voorbereidingen zijn er aan te sluiten op een Gamma radio?
3. Coen Donkers werkt met tuning toch samen met Hartog uit alkmaar? Is dit de moeite of zou een goeie beurt al wat af doen, vindt hem namelijk nogal lui. Oké er zit geen turbo op natuurlijk en heb eigenlijk alleen nog maar tdi-tjes gereden... (eerste eigen auto he )
4. Er liggen nu 205 banden op zag op ETKA dat de velgen die ik heb 6,5j breed zijn maar passen hier ook 215 op en misschien een maatje hoger (zonder aan te lopen) vindt de wielen nogal klein ogen.
Alvast bedankt en tips zijn altijd welkom
Heb 15-10-2011 een uni zwarte 5-deurs polo gekocht als eerste auto
Polo 1.4 16V 100pk , ik was eigenlijk opzoek naar een 1.9 TDI, maar een goede viel al gauw buiten budget
Bouwjaar: 01-10-2002 komt uit Duitsland is zelf ingevoerd (wacht nog op mun platen)
Heeft 120.000 gelopen dealer onderhouden en heeft de opties die er op moeten zitten.
Climatic (dus geen draaiknoppen)
5 alu velgen 16" (barcalona) + 4 bijna nieuwe winterbanden
Gamma radio met 6 cd wisselaar
8 speakers
verwarmde stoelen, spiegels en sproeiers (koplamp en ruit)
Sportinterieur
Sportonderstel (20mm lager?)
Simpele boordcomputer (zonder groot beeldscherm)
Leder 4 spaaks stuur en handrem
Opbergpakket en 2 in hoogte verstelbare stoelen
En fabrieksalarm (zit een knop links van bestuurders stoel, meteen rechts van deur)
Mistlampen voor
Foto's volgen waarschijnlijk dit weekend als ik mun nummerborden heb.
Plannen zijn er zeker maar zullen na de winter komen eerst een goede grote beurt geven want dat is zeker nodig. (denk aan Coen Donkers)
Een paar vragen:
1. Welke klassen is het fabrieks alarm? klasse 2?
2. Welke originele gsm voorbereidingen zijn er aan te sluiten op een Gamma radio?
3. Coen Donkers werkt met tuning toch samen met Hartog uit alkmaar? Is dit de moeite of zou een goeie beurt al wat af doen, vindt hem namelijk nogal lui. Oké er zit geen turbo op natuurlijk en heb eigenlijk alleen nog maar tdi-tjes gereden... (eerste eigen auto he )
4. Er liggen nu 205 banden op zag op ETKA dat de velgen die ik heb 6,5j breed zijn maar passen hier ook 215 op en misschien een maatje hoger (zonder aan te lopen) vindt de wielen nogal klein ogen.
Alvast bedankt en tips zijn altijd welkom