Ervaring Mistlampen set Polo 6R?

Als je nu niets in je bumper hebt dan zou ik overwegen om er ook DRL in te maken (buitenste lampen).
Kabelsets zou ik niet in china kopen, daar zitten vaak aluminium kabels in ipv koper.
Je zou ook kunnen overwegen om meteen bochtenvelrichting erin te zetten.

Als je nu niets in je bumper hebt dan zou ik overwegen om er ook DRL in te maken (buitenste lampen).
Kabelsets zou ik niet in china kopen, daar zitten vaak aluminium kabels in ipv koper.
Je zou ook kunnen overwegen om meteen bochtenvelrichting erin te zetten.
Wat adviseer je mij? Wellicht dat jij gelijk ook dit voor mij kan inbouwen tegen de tijd dat ik mn camera ook binnen heb!?

Ik wil namelijk, zoals ik al reeds had verteld, niet al te veel uitgeven aan de auto. Welke onderdelen zou ik wel kunnen kopen uit china en welke kabels dien ik te bestellen hier in NL? Ik ben geen expert mbt het retrofitten, dus hulp zou echt op prijs gesteld worden.

Volkswagen  6r 
Dat kan zeker. De vraag is een beetje, wat wil je graag?

Wat je nodig hebt zijn:
2x afdekkingen in de bumper
2x lamp eenheid
1x kabelset
1x lichtschakelaar

Je hebt 4 opties min of meer:
- Mistlampen zonder bochtenverlichting, zonder DRL
- Mistlampen met bochtenverlichting, zonder DRL
- Mistlampen zonder bochtenverlichting met DRL
- Mistlampen met bochtenverlichting met DRL

De eerste optie kun je wel af met een china setje denk ik.

Het is net wat je graag wilt zelf. wil je graag DRL in de bumper, dan valt china al af want die verkopen dat niet.
Dan kun je kijken naar een gebruikte set originele lampen. Die kosten een paar tientjes per stuk.
Afdekkingen idem. Schakelaar idem. Qua prijs kan het denk ik wel concurreren met mistlampen.nl, dat blijft wel onder de 200 euro.

Mijn persoonlijke advies zou zijn, ga voor origineel zodat je een goede pasvorm hebt en geen problemen met vocht.
Qua installatie is het niet bijzonder veel moeite om DRL en bochtenverlichting erbij te doen.

Dit is overigens DRL in de bumper:
1608887107574.png

• Leuk
Waarderingen: SY96
Dat kan zeker. De vraag is een beetje, wat wil je graag?

Wat je nodig hebt zijn:
2x afdekkingen in de bumper
2x lamp eenheid
1x kabelset
1x lichtschakelaar

Je hebt 4 opties min of meer:
- Mistlampen zonder bochtenverlichting, zonder DRL
- Mistlampen met bochtenverlichting, zonder DRL
- Mistlampen zonder bochtenverlichting met DRL
- Mistlampen met bochtenverlichting met DRL

De eerste optie kun je wel af met een china setje denk ik.

Het is net wat je graag wilt zelf. wil je graag DRL in de bumper, dan valt china al af want die verkopen dat niet.
Dan kun je kijken naar een gebruikte set originele lampen. Die kosten een paar tientjes per stuk.
Afdekkingen idem. Schakelaar idem. Qua prijs kan het denk ik wel concurreren met mistlampen.nl, dat blijft wel onder de 200 euro.

Mijn persoonlijke advies zou zijn, ga voor origineel zodat je een goede pasvorm hebt en geen problemen met vocht.
Qua installatie is het niet bijzonder veel moeite om DRL en bochtenverlichting erbij te doen.

Dit is overigens DRL in de bumper:
1608887107574.png
Ik ben van plan om het volgende te bestellen:

Voor een kleine 70 euro, vind ik dit de moeite waard. Echter, zoals je waarschijnlijk opgevallen is, heb ik nog geen kabels kunnen vinden. Welke setje kabels dien ik te bestellen? Het liefst ook van winparts, dan kan ik het in één geheel bestellen. Suggesties zijn welkom!

Hopelijk dat jij dan alles voor mij wilt plaatsen (inclusief de achteruitrijcamera ;-) ).

Volkswagen  6r 
Dit is de huidige lichtschakelaar (had ik vervangen ooit). Is dit voldoende?

Als jij de kabels kan regelen, zou dat top zijn!

Bijlagen

• 20201225_112619.jpg
    20201225_112619.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 21
Volkswagen  6r 
Prima. Ik bestel dan de lampen/kappen, als jij de kabels regelt, dan kom ik in het nieuwjaar wel langs voor de installatie voor zowel de lampen als de camera. Voor hoeveel installeer/codeer jij alles?
Ik realiseer me nu dat ik geen lampjes erbij heb besteld. Welke type lampjes moet er besteld worden? (Sorry voor de vele vragen).

Volkswagen  6r 
Die namaak mistkappen zitten niet mooi in je bumper. Als je ze toch wilt, mag je ze van mij gratis hebben. Heb de namaak nog liggen.

Zou origineel kopen zijn wel 30 p/s. Kijk anders 2dehands. Vaak een set voor 20 eu.

Volkswagen  Polo 6R 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Die namaak mistkappen zitten niet mooi in je bumper. Als je ze toch wilt, mag je ze van mij gratis hebben. Heb de namaak nog liggen.

Zou origineel kopen zijn wel 30 p/s. Kijk anders 2dehands. Vaak een set voor 20 eu.
Ik heb de bestelling er al doorheen gegooid :/ 12 euro kosten de kappen (bij elkaar) die ik nu besteld heb, maar als ik naar je toe zou komen, ben ik ongeveer ook dat bedrag kwijt voor benzinekosten. Tenzij je in de buurt van naaldwijk woont (lol).

Maar ik waardeer jouw aanbod voor de kappen :)

Volkswagen  6r 
Ik heb de bestelling er al doorheen gegooid :/ 12 euro kosten de kappen (bij elkaar) die ik nu besteld heb, maar als ik naar je toe zou komen, ben ik ongeveer ook dat bedrag kwijt voor benzinekosten. Tenzij je in de buurt van naaldwijk woont (lol).

Maar ik waardeer jouw aanbod voor de kappen :)
Haha ja daar woon ik vlakbij.

Volkswagen  Polo 6R 
Mistlamp is h8, drl is p21w maar heeft nog een fitting nodig

Ik neem aan dat dit de juiste fitting is? (Phoe wat een hoop onderdelen...).

Dan combineer ik het met deze lampjes:

Volkswagen  6r 
Nee dat is niet de goede, je moet een 6R specifieke fitting hebben. Die kan ik wel bestellen bij de dealer als ik toch voor de kabelset stekkers moet bestellen
Dat zou fijn zijn. Dan bestel ik wel gwn een setje h8 lampjes en p21w lampjes. Welke type heb ik van het laatste nodig? Ba15s of ba15d?

Volkswagen  6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!