Ervaringen met de RCD 330 en 660+? Welke te kiezen

Thomkie

Nieuw lid
Ik heb momenteel een kapotte Discover Media in mijn Polo 6R gemonteerd. Deze wilde ik graag vervangen voor iets als de 330 of 660, zodat ik Apple Carplay kan gebruiken.

Nou vond ik op Autopar beide modellen, maar begrijp ik eigenlijk niet welke van de 2 modellen ik het best zou kunnen kiezen. Ik heb ook iets gelezen over clones (niet origineel VW). Zou ergens aan kunnen zien of de modellen van Autopar origineel zijn?

Daarnaast vroeg ik mij af of de microfoon van deze multimediasystemen goed werken, gezien deze aan de voorkant van het apparaat zitten..

Ben benieuwd of iemand ervaringen heeft hiermee :)

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!