Ervaringen VAS Technics in Zeist.

graafie

Exclusive lid
Is er iemand bekend met VAS Technics in Zeist?
Ik overweeg om er de volgende maand naar toe te gaan om originele Bi Xenon koplampen te laten monteren in m'n Polo BM. :wink:

Ik heb hier wel eens wat dingen over hun gelezen geloof ik in het topic over Xenon. Nu nog wachten op mensen die dit topic vinden haha.

Heb even gezocht voor je:

Nee niet bij de VW dealer, die zeggen dat het niet kan namelijk. Dat heeft te maken met je boardmodule. Deze is bij de bluemotion niet zo uitgebreid als bij de andere polo's. Ik heb het laten doen bij VAS Technics in Zeist. (zie hun site voor projecten) Het is dus achteraf gedaan, hierbij is de DRL overgeschakeld naar de ledjes bovenin.
Mistlampen blijven in principe onderin, zoals standaard, echter ik heb ook bochtenverlichting. Dit zit bij xenon in de koplamp zelf. Hierdoor heb ik er voor gekozen om mistlampen/bochtverlichting zowel onderin als bovenin in te schakelen. Ik heb dus als ik door de bocht ga met verlichting aan, de standaard xenonkoplamp, bochtverlichting in de koplamp en een mistlamp. Een zee van licht ;-) En als ik dus met mn mistlampen aanrijd heb ik 6 lampen ipv 4 :D
Link: http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/83...on-plus-uit-2013-a-post141861.html#post141861

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zojuist twee gevragen gepost in het onderwerp 'opzoek naar degenen die achteraf OEM Xenon hebben laten inbouwen'.

In mijn Polo Bluemotion heb ik vorig jaar ook door VAS Technics achteraf Xenon laten inbouwen (originele bi-xenon units met LED).

Ik ben wel tevreden over VAS Technics, maar er werken bij mij nog twee zaken (grootlicht-signaal bij verlichtingsschakelaar in stand 0 en 1 en koplamphoogteverstelling via wieltje in dashboard) niet en ik heb daar van hun nog geen oplossing voor gekregen (ook al werd mij dit wel beloofd!). Ik heb ze vorige week nogmaals hierover gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.

Kortom, de inbouw ging opzich prima bij hen, maar niet alles is aangesloten zoals vooraf (en achteraf) beloofd en ze zijn niet echt snel met reacties en oplossingen.

Dank jullie voor de reacties,
ik heb inmiddels ook al contact met ze gehad en het schijnt dat het niet mogelijk is om het wieltje voor de hoogteregeling werkend te krijgen voor een BM, althans dat hebben ze me laten weten. dat het grootlicht signaal niet werkt maakt mij verder niets uit, ik sein toch nooit. :mrgreen:
Wat volgens hun wel weer mogelijk zou zijn is dat zowel de leds in de koplamp als de units onder in de bumper beide gelijktijdig kunnen branden als dagrijverlichting, lijkt me wel gaaf.

De prijzen bij hun gaan wel steeds weer omhoog, ik zou er 900 euro voor kwijt zijn, een hoop geld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik weet het, dat is een gok, gelukkig woon ik in het noorden en is er weinig politie te bekennen, ze rijden hier nog op de fiets. :mrgreen:
Politie%20fiets%2012%20inch.jpg

Ja, ik weet het, dat is een gok, gelukkig woon ik in het noorden en is er weinig politie te bekennen, ze rijden hier nog op de fiets. :mrgreen:

Kennen jullie dat al? Ik dacht dat daar alles nog met paard en wagen ging. Hebben jullie al wel asfalt ontdekt? :D

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!