Even voorstellen-Birol

Hoi Birol is mijn naam. Na 20 jaar alleen maar Golf MK4 TDI gereden te hebben ben ik nu overgestapt naar een VW Polo 9N1 1.4 16v Highline uit 2002. Moet even kleine auto rijden door omstandigheden. Maar ben wel blij met mijn Polo. Ik moet er wel wat aan doen, maar komt goed. Heb natuurlijk wel wat vragen, maar die komen nog wel. Alvast bedankt voor jullie hulp. Ik wil ook wel een foto plaatsen van mijn net gekochte Polo maar dat lukt me niet. Sorry
 
Volkswagen  Polo 9n1  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: Cimus en Jan de Bandeman
Mijn eerste vraag komt er aan. Trouwens bedankt voor alle reacties (welkom).
Ben al 2 dagen aan het zoeken, waarom mijn kofferbak klep niet open gaat zoals mijn andere deuren. Heb CV op mijn auto maar achterste klep moet met sleutel. Heb bedrading na gekeken, zekeringen ook, trouwens alle zekeringen want ik weet niet welke special daarvoor is. Maar ik kom er niet uit. Graag van iemand hulp die ook zo iets mee gemaakt heeft. Polo 9n1 5 deuren, 1.4 16v Highline.
 
Volkswagen  Polo 9n1  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!