Voorstellen KoningRoel

Goedemiddag.

Sinds vorige week ben ik de tevreden eigenaar van een VW Polo 1.4 TSI GTI uit 2013.
Mijn vorige auto was een Mini Cooper S uit 2006, daarvoor heb ik o.a. een Giulia en een V40 gereden (bedrijfsauto's).

Mijn mini was een grote miskoop, in 2 jaar tijd 8k aan kosten aan gemaakt. Dus nu ingeruild voor deze GTI. Hij is geimporteerd uit Zwitserland. Daar dealer onderhouden en 1 eigenaar gehad. Ik heb m gekocht met ~82k op de teller.

Ik was eigenlijk op zoek naar een Giulietta 1.4 T met 170 pk, maar toen kwam dit op mn pad. Na wat research online over ketting problemen etc besloten er voor te gaan, aangezien deze van 2013 is, na alle problemen.
Eerste ervaringen zijn zeer positief. De auto rijdt heerlijk, verbruik valt niet tegen. Enige jammere vind ik, dat ik geen bluetooth heb, maar daar wordt aan gewerkt.
 

Bijlagen

  • $_86.jpg
    $_86.jpg
    94.7 KB · Weergaven: 49
  • $_86 (2).jpg
    $_86 (2).jpg
    92.6 KB · Weergaven: 49
  • $_86 (3).jpg
    $_86 (3).jpg
    67.5 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6R GTI 2013  1.4 TSI 180 pk 
  • Leuk
Waarderingen: SantanoS
haha dank jullie allemaal. Ja ik zat te twijfelen toen ik alle horror verhalen hoorde. Toen ik erachter kwam dat het in 2012 wel opgelost was, nog even het chasis nr laten checken bij de vw dealer op terugroep acties. Alles bleek in orde te zijn, hopelijk blijft dat ook zo ;)
 
Volkswagen  Polo 6R GTI 2013  1.4 TSI 180 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!