Voorstellen woutervanfoeken: Polo 9N3

Goeiemorgen Polo liefhebbers,

Ik zal mij even voorstellen: Mijn naam is Wouter en ik woon met mijn vrouw en 3 kinderen in het mooie Winterswijk.
Afgelopen maandag hebben wij een leuke Polo 9N3 gekocht als tweede auto.
Morgen, donderdag 14 maart, halen we hem op en dan zal ik wat foto's posten.

Het is een 5-deurs Optive uitvoering uit 2007 met onder de kap de 1.6 16V motor.
De auto heeft mijn favoriete kleur: Zwart Metallic.

Ik heb wel wat plannen met de auto, om hem net wat meer smoel te geven en te laten matchen met onze gezinsauto, een zwarte Seat Leon ST FR uit 2018.
Zo wil ik onder andere het volgende doen:

-Ramen vanaf de B-stijl tinten
-Xenon of Led dimlichten monteren
-16 inch velgen (zwart/gunmetalgray of soortgelijk)

Hiernaast ga ik de auto ook detailen en polijsten, zodat hij echt weer mooi diep zwart is.

Ik zal wat foto's posten zogauw ik de auto heb opgehaald!

Groetjes Wouter
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.6 16v 105 pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Hierbij een aantal foto’s…
Zoals jullie kunnen is er verf van het bestuurdersportier af omdat deze lang het spatscherm schaaft.
Iemand een tip om het bij te werken?
Ook heeft het rechter achterportier crakkele in de blanke lak, alleen op het vlakke stukje.
Lijkt er op alsof het een keer gespoten is
 

Bijlagen

  • IMG_5922.jpeg
    9 MB · Weergaven: 28
  • IMG_5923.jpeg
    IMG_5923.jpeg
    2.4 MB · Weergaven: 20
  • IMG_5925.jpeg
    5.8 MB · Weergaven: 18
  • IMG_5926.jpeg
    5.6 MB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo 9N3  1.6 16v 105 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!