even voorstellen

Hallo Polo'ers,

Ik ben nieuw hier, dus zal me even netjes voorstellen.
Ik ben John, 28 jaar uit Rotterdam en sinds afgelopen vrijdag trotse eigenaar van een Bluemotion 1.2 Tdi.
Ik heb deze diesel aangeschaft, omdat ik dagelijks 160 km werkverkeer heb EN omdat het een dikke bak is uiteraard :)
34paomf.jpg

aetbb6.jpg

Ik wil binnenkort nog 17 inch Santiago velgen eronder laten plaatsen,kentekenlampjes door led vervangen en de binnenverlichting door led vervangen, nu heb ik hier een vraag over...
weet iemand de type lichtjes die in het plafond, kenteken en dasboard kastje zitten en welke leds ik daarvoor nodig heb?

bedankt voor alle tips alvast :)

grtz John
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Welkom, leuke polo! Ik heb zelf deze LED's voor achter de zonnekleppen en leesverlichting boven de achterbank. Deze gebruikt voor de overige verlichting in m'n auto. Erg tevreden over. Volgens mij kun je die laatste zelfs ook gebruiken voor LED kentekenverlichting? Heb zelf OEM VW LED kentekenverlichting, wat een iets subtieler wit licht geeft.. maar dat is persoonlijk! ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Welkom, leuke polo! Ik heb zelf deze LED's voor achter de zonnekleppen en leesverlichting boven de achterbank. Deze gebruikt voor de overige verlichting in m'n auto. Erg tevreden over. Volgens mij kun je die laatste zelfs ook gebruiken voor LED kentekenverlichting? Heb zelf OEM VW LED kentekenverlichting, wat een iets subtieler wit licht geeft.. maar dat is persoonlijk! ;)
Die voor achter de zonneklep, heb je die ook in je hemel verlichting?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!