Voorstellen Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bas, 28 jaar oud en kom uit omgeving Tilburg. Sinds maart eigenaar van deze Polo 6C uit 2017. Hiervoor heb ik een kleine krentenbol Toyota Aygo gereden, maar het werd tijd voor een grotere auto. Deze polo over kunnen nemen van iemand die zelf ook rolstoelgebonden is, en de auto was dus al aangepast met hand gas/rem. Ideaal voor mij als rolstoelgebruiker. Als er interesse is om mijn handbediening te laten zien hoor ik dat uiteraard graag.
Sinds maart al enkele aanpassingen gedaan aan de Polo.

- Distributieriem laten vervangen bij 205k km
- Nieuwe accu erin
- Radio upgrade voor Apple Carplay
- Beide kanten zonnenbril houders
- Zwarte logo's voor en achter
- VLAND Rode Achterlichten. Ik vond de smoked versie niet mooi als de zon er vol op schijnt.
- Booskijkers voor de koplampen.
- Logo achteruit wordt binnenkort vervangen.
- Chrome uitlaatsierstuk

Enkele aanpassingen die ik nog wil doen.
- Koplampen naar LED wanneer ik hier geschikte voor kan vinden. (Tips zijn altijd welkom) dan gaan de booskijkers er af.
- DRL verlichting naar LED, deze is onderweg.
- Zijwindschermen van ClimAir.
- Achteruitrij camera
- Eventueel elektrisch verstelbare stoelen (Tips zijn hier ook welkom)
- En Stage 1 tune wanneer ik mijn vriendin zover krijg :tearsofjoy:

Als er vragen zijn hoor ik het graag!
Mochten er opmerkingen zijn over dit bericht, geef me gerust tips, ik leer graag van jullie!
 

Bijlagen

  • IMG_1496 - Bewerkt.jpg
    IMG_1496 - Bewerkt.jpg
    782.8 KB · Weergaven: 32
  • IMG_1508 - Bewerkt - Bewerkt.jpg
    IMG_1508 - Bewerkt - Bewerkt.jpg
    744.1 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Roon en Steph
Welkom!

Heb je de pedalen nog wel? Ben wel benieuwd naar je aanpassingen.
Ja de pedalen kunnen opgeklapt worden zodat ik niet per ongeluk met mijn voeten op het gas pedaal knal. En de pedalen kunnen uitgeklapt worden als mijn vriendin er in wilt rijden bijvoorbeeld. Zal straks of morgen wel een foto maken hoe het werkt.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!