Even voorstellen

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen.
Ik ben nu ongeveer een jaar in het bezit van een Polo 6R 1.2 TSI 90PK, in de kleur Toffee Brown.
Tot nu is de enige aanpassing aan de auto een zwarte GTI hemel en zwarte stijlen. Verder nog niet echt de tijd gehad voor andere aanpassingen, maar daar gaat snel verandering in komen.

Afgelopen maandag een AP schroefset in huis gehaald en deze gaat er als het meezit aankomende zaterdag onder.
De velgen die ik vorige maand heb gekocht liggen nu bij de spuiter en met een beetje geluk zijn deze einde deze week of begin volgende week klaar.

Hierna staat in de planning allereerst audio en ben ik hard aan het twijfelen om de Polo te laten chippen.

Stiekem heb ik mijn gezicht en Polo al laten zien op de mini meeting van 31 mei.
Helaas zat het weer niet echt mee, maar m'n Polo is er nog wel op de foto gezet.

Bijlagen

• received_854583821245007.jpeg
    received_854583821245007.jpeg
    115.7 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon, iichel en Maik
zwarte hemel? dure grap :mrgreen:. Ieder geval welkom op het forum

(ps. Mag ik weten wat je ervoor betaald hebt, de goedkoopste die ik kan krijgen is rond de 800 euro namelijk....)

Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn85
@pipo ik heb die zwarte hemel van marktplaats gehaald, koste toen ongeveer 250 of 300 euro geloof ik.

@pigeon heb je niet gezien man

Zodra het schroefsetje en de velgen er onder zitten, post ik wel wat foto's

Laatst bewerkt door een moderator:
@pipo het is dat m'n broertje bij de vw werkt en het al een keer eerder had gedaan.
Als ik het alleen moest doen, had ik alles vervloekt denk ik ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: pipo
a404b9b8ceb73b683a2d070779f81131.jpg
4a8b62300de460ac11377549f9f27d94.jpg
e1eb7570bbd0876a59d8a10b47a6a117.jpg

Daar is hij dan @pigeon

Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!