extern navigatiesysteem +

Hansstaal

Bekend lid
In mijn voor laatste Polo de Blue Motion had ik een RNS310 navigatie systeem, omdat de updates niet of sporadisch kwamen was ik hiermee nooit up to date. Daarom voor de Blue GT gekozen voor een TomTom met een groot scherm en Bluetooth voor de telefoon. Iedere dag of zo vaak je wilt aan de Mac koppelen en hij is weer helemaal bij, prima systeem. Doch het lijkt me leuk een achteruit rij camera te monteren en aan te sluiten maar waarop???? Dus nu opzoek naar een navigatiesysteem met een mogelijkheid een camera aan te sluiten. heeft iemand hier ervaring mee of ideeën over???

groeten Hans

Volkswagen  Polo AW Highline 
2DIN met navi zit je al gauw bij VW, Pioneer, Sony, JVC. Die chinese dingen (RNS imitatiets etc) hebben vaak helemaal geen updates.

Rijd zelf met een Pioneer f900 series rond. Gaat prima met een achteruit rijd camera, en ik heb kaarten uit 2013 (ik gok juni of augustus).

Nadeel is dat de antenne ontvangst vaak niet ideaal is want VW heeft phantom power antennes. Dit houdt in dat de antennes een soort van ingebouwde versterker hebben.
En, je raad het al, alleen VW radios werken daarmee.
mijn radio ontvangst is ook kwantitatief uitermate teleurstellend.

daarom wil ik een extern navigatie systeem met bluetooth voor hands free bellen en een ingang voor de camera

Volkswagen  Polo AW Highline 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!