ff voorstellen

Hallo mensen,
ben nieuw hier. heb sinds juni 2010 een BM en heb tot nu toe 69000km er mee gereden.
Geen noemenswaardige problemen gehad. Alleen een katalysator-dingetje welke vervangen is. Dit gebeurt zo weinig dat ik 5 weken heb moeten wachten op het onderdeeltje.




Uploaded with ImageShack.us

en van het zomer gaan deze er weer op (oi... foto staat gedraaid...)


Uploaded with ImageShack.us


Eerder dit jaar heb ik nog wel last gehad van afvallend aluminium, eigenaar vh aluminium (tegenpartij) is doorgereden.



Uploaded with ImageShack.us
 
niet te verhalen, maar wel gerepareerd.
tegenpartij knalde gewoon door en ik kon niet snel genoeg keren op de weg (middagspits dus erg druk)
er moest ook een nieuwe voorruit in, was ook geschaafd.

toen de aluminium plaat op ons af kwam doken we gewoon weg (reflex), had dus ook anders kunnen aflopen, gezien de bomen aan de kant vd weg.

yep de velgen heb ik in het najaar op de kop getikt. wel een slagje groter dan de origonele velgen. maar hier liggen winterbanden onder (niet dat het nog nodig is geweest....)
 
Polo bevalt mij nog steeds goed. De eerste ton zit er op na 2 jaar en bijna 3 maanden, op naar de volgende....

Vooralsnog geen problemen. Af en toe gaat het bandenlampje branden. maar na het resetten is het weer opgelost.


auto staat er nog steeds zo voor...
.
 
Vooralsnog geen problemen. Af en toe gaat het bandenlampje branden. maar na het resetten is het weer opgelost.

Wellicht een overbodige opmerking, maar met dit soort dingen is het "better safe than sorry": je controleert voor de reset toch wel eerst de bandenspanning, en brengt de band indien nodig weer op de juiste spanning? Want het systeem registreert afwijkingen in de gemeten omtrek van de wielen. Als je enkel reset, dan is de nieuwe omtrek (als gevolg van een band met lagere spanning) voor het systeem "de nieuwe waarheid". Maar dat is dan een "waarheid" met een te lage spanning!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mogen die velgen nog wel bij een BM die wegenbelasting vrij is? Collega kreeg laatst 140euro boete omdat hij andere velgen onder zijn Polo had waardoor deze een hogere uitstoot zou hebben.
Lijkt me echt stug hoor, wie moet je daar een bekeuring voor geven dan, de politie? Alsof die er verstand van hebben zeg. Zeker een bekeuring gekregen voor gladde banden?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!