Film(pjes) bewerken/maken

Johan

Beheerder
Ik vroeg me af of er nog leden zijn die zich bezig houden met filmen en het bewerken daarvan.

Ik wil graag een filmpje maken waarbij er eigenlijk wat foto's met effecten (sliden/zoom e.d.) te zien zijn, dit met een muziekje eronder en eventueel wat toevoeging van tekst.

Zou graag willen weten welk programma ik het best kan gebruiken hier voor (windows based) :)

Ik gebruik Sony Vegas.
Maar als je niet al te gek wil doen kan je volgensmij ook wel uit de voeten met Windows Movie Maker.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me hier laatst ook even in verdiept en volgens mij kan je met Pinnackle een heel eind komen. Zit een duidelijke tutorial bij die in het begin opstart.

Ik heb laatst Sony Vegas gedownload. Ik ben zeer tevreden met deze programma. Je kan er alles mee doen. Alleen een beetje tricky als je het programma niet kent. Maar als je een paar tutorials bekijkt op Youtube komt dat wel goed.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!