Filmpjes

citroene

Bekend lid
Goeiemorgen iedereen,

Enkele maanden geleden was er hier een topic klik voor in groep een camera te kopen in sleutelhangervorm, hebben jullie ondertussen als filmpjes gemaakt ermee ? zo ja, post ze dan even hier, ik heb vanmorgen het eens uitgeprobeerd tijdens een ritje naar de dealer.

Niet op de rijstijl letten, was nog maar net wakker :lol: :lol:

linkje komt erop zodra het geupload is op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=-6OcoipLXtg

ziet er leuk uit alleen ik heb die camera niet gekocht :(
maar voor 8-9 euro is dat natuurlijk geen geld :D maar kwaliteit mag er gewoon wezen en het gaat er gewoon om dat je dat welles/nietes verhaal kan skippen...de videobeelden zeggen alles (bijv of je door rood licht hebt gereden etc)...jij stond stil etc :P

Fludizz zei:
Waar had je de camera gemonteerd? in de gril ergens? :)

jep in de bumpergrill :D

KYC zei:
ziet er leuk uit alleen ik heb die camera niet gekocht :(
maar voor 8-9 euro is dat natuurlijk geen geld :D maar kwaliteit mag er gewoon wezen en het gaat er gewoon om dat je dat welles/nietes verhaal kan skippen...de videobeelden zeggen alles (bijv of je door rood licht hebt gereden etc)...jij stond stil etc :P

is idd wel handig maar die camera zit ook niet altijd te filmen he :p

citroene zei:
lol, heb net ontdekt dat er iemand geflitst wordt op 3:14 :lol: , hopelijk is de flits niet voor mij :roll:
Ach joh, je krijgt vanzelf bericht toch? :lol: :twisted: :lol: geflitst werd er inderdaad, maar wie is de 'gelukkige'? Staan nogal wat flitspalen daar langs de weg.

by the way hoe heb jij het beste je camera dan neergezet? je zou het ook bij je binnenspiegel kunnen hangen? of misschien op de dashboard bij je stuur? zodat je gelijk de gehele verkeerssituatie goed kan zien (Bij een aanrijding)

ik heb deze vanmorgen gewoon in de grill geschoven, past er juist in en blijft goed vast zitten :), het zou misschien wel beter zijn om die te bevestigen in de auto, zal morgen eens kijken waar ik de camera het beste kan bevestigen.

In de 1.2 TDI bluemotion helaas een dichte grill waarbij je daar niks kan plaatsen maar ik denk in de cockpit op de dashboard is ook wel beter misschien zodat het in handbereik is :)
maar ik vind t dichte grill best wel mooi dus deze zal ik nooit gaan vervangen :p

huh?! hoe dan? is er dan nog plek in de onderbumper grill? hmm...maar goed ik ga het denk in dashboard schuiven
ik wacht nog even tot starsky het cameraatje opstuurt :P hij had er nog 1 over namelijk... hehe

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!