fk schroefset

hallo,

ik ben er nu dus toch serieus over aan het denken om mijn polo te verlagen.
nu heb ik wel al besloten dat ik een schroefset wil omdat we hier nog al veel drempels hebben dus kan ik hem altijd een beetje hoger zetten.
nu heb ik op ebay een schroefset van fk gezien http://cgi.ebay.nl/VW-POLO-9N-9N3-01-09 ... 594wt_1139

maar nu vraag ik me af of dit wel een degelijk merk is en of iemand hier al ervaring mee heeft, of dat ik toch gewoon beter voor vmaxx kan gaan.
 
Dennis,

Ik denk dat V-maxx of FK set 1 van de meest vergelijkt schroefset ter wereld is. Op google staan er miljoenen hits over dit. Ook is een feit dat veel mensen niet beide schroefsets hebben gehad, dus hebben ze ervaring van de ene of van de andere. Wat ook duidelijk merkbaar is dat het per auto verschilt. Ik heb een vmaxx onder mn Lupo gehad, wat gewoon perfect was. Maar heb ook een vmaxx onder een beetle geplaatst en dat was gewoon 10x niets. Mijn ervaring is dat FK meestal lager kan en wat meer comfortabeler en v-maxx stugger is.

Kwa kwaliteit, tsjah de 1 zegt FK en de ander zegt V-maxx. Denk dat het niet zo veel zal uitmaken. Het zijn beide budgetsets.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!