Flitsers toevoegen

Ik heb geprobeerd vandaag flitsers toe te voegen via zowel een SD kaart als een usb stick maar met beide krijg ik ze helaas er niet op bij de POI. Ik heb het met meerdere bestanden geprobeerd zowel de ASC bestanden als de test versie op Flitspalen.nl Ik kom niet verder dan een grijs gebied en iets met Vcard en kan het niet aanklikken, hij ziet de bestanden wel maar het blijft grijs dus kan het niet aanklikken.

Word er iets geblokkeerd, want ik lees vaak ook op andere fora dat het gewoon met een SD kaart moet lukken of zelfs USB stick.?

Volkswagen  Polo 6R 
Flitsmeister of maps kan ook inderdaad is natuurlijk wel weer extern dus telefoon aan de usb. Nu rij ik toch nooit te hard maar je kan maar gewaarschuwd zijn. Heb op YouTube een paar filmpjes wel gezien dat er bij wat verborgen instellingen in de VW het 1 en ander wel aan/uit te zetten valt. Zo kom je door de menu knop 10 seconden ingedrukt te houden in het systeem, mogelijk worden de usb en SD kaarten geblokkeerd, want normaal gesproken als je een sd kaart met gegevens erop in de sleuf doet zou hij hem moeten herkennen en krijg je direct een melding, dat krijg ik dus ook niet.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!