Flitspaal-/trajectcontroleverklikkers

TomTom

Nieuw lid
Wie van jullie heeft iets waarmee je gewaarschuwd wordt voor flitspalen en trajectcontroles?

Binnenkort krijg ik een BM met een RNS-310. Helaas kun je daar niet de POI's op zetten (toch?). Een TomTom nemen en de POI's daarop zetten is een optie, maar dat wil ik niet aangezien ik al een mooie ingebouwde nav heb.

Ook vind ik het lelijk om een gpsradarlocator tegen je voorruit aan te plakken.

FlitsMeister op je iPhone installeren is een mogelijkheid, maar het lijkt me onhandig omdat ik nu al weet dat ik mijn telefoon aan de mediabox zal pluggen om 'm op te laden en dan is 'ie opgeborgen... Ik heb de auto nog niet, dus misschien slaat dit laatste nergens op :roll:

Wie heeft een mooie en werkzame oplossing?

tsja ik heb gewoon voor 15euro bij de mediamarkt een Universeel houdertje voor bijv je Iphone gekocht en aan me luchtrooster gehangen. daarnaast nog voor 15 euro een iphone oplader gekocht en klaar is kees. voor 30 euro heb je dan een mooie oplossing om het in combi met flitsmeister te gebruiken.

ik zie dat je je iphone gebruikt voor de media box...wat je ook kunt doen is een Externe harde schijf kopen en die gewoon permanent in je handschoenvakje leggen.
de iphone hang je dan op je luchtrooster...ik zie voor de rest niet echt oplossingen om het met updates te gaan doen via POI

Moet je je niet meer zorgen maken over de mobile controles ?
Die vaste zie je meestal wel.

Je zou eens op www.flitsservice.nl kunnen kijken. Daar is veel te vinden over dit soort dingen. Er zijn wel prima oplossingen, maar die zijn vrij duur...

Er is bijvoorbeeld een route registratie systeem (stinger DSI) waar je een stukje software op zet wat radar controle herkend (niet legaal in NL)

Dan moet je nog een parkeersensor installeren die als bijwerking heeft dat de lasercontroles gestoord worden (zou wel legaal zijn)
Bij het route registratie systeem van Stinger kun je ook een savety signal uitbreiding aanschaffen die ook ongeveer die (bij)werking heeft.

Ik gebruik inderdaad gewoon mijn Android telefoon voor de controles. Ik heb in de linkerhoek (net boven het luchtrooster) een zuignap met houder waar ik hem inzet. Dan blokkeert ie tenminste niet het zicht, en kan ik de telefoon bedienen terwijl ik mijn hand aan het stuur hou. De software FlitsNav bevat alle mobiele controles en de vaste palen. Ideaal dus! Heeft me tot nu toe al 3 boetes bespaard 8-)

vw  polo 
Dat weet ik niet... Ligt eraan of flitsservice.nl ook Belgische controles registreert. Zou je even moeten uitzoeken op die site.

vw  polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!