Fluitgeluid

Bij het rijden hoor ik een soort fluitend geluid. Alsof er lucht ontsnapt. Het komt voor als ik 80 rij, constant tempo, wordt niet erger tijdens acceleratie. Nu heb ik gelezen dat het aan de versnellingsbak kan liggen, maar die is vorige week volledig gereviseerd dus dat denk ik niet.
Nu weet ik niet zeker of het echt een probleem is, maar volgens mij had ik dit in het begin niet.

Weet iemand wat dit kan zijn, of het een probleem is en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Ik vind het moeilijk te zeggen. Het lijkt een beetje richting de motor te gaan. Ik ben bang dat ik me nog druk maak om niks.
Het advies van m'n vader (die heeft ervaring zat): gewoon genieten van het rijden, als het niet meer gaat merk je het vanzelf. Laatste tijd staat ie vaak zat bij de garage, dus dan hoor je van alles wat er misschien helemaal niet is.
In ieder geval ontzettend bedankt voor jullie hulp, mocht het ontwikkelen laat ik het hier weer weten.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!