Foto database: Verlaging Polo 6N/6N2

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hello!

Deze database is opgezet om je te helpen bij je keuze van verlaging, anderen zijn jou al voor gegaan met verlagen en zij hebben jou zo voorzien van foto materiaal over wat dat voor looks geeft aan de auto.
Dit zijn allemaal foto's van leden, dus mocht je het leuk vinden, dan kun je hun om advies vragen over bijvoorbeeld comfort of over hoe laag die ene schroefset nou precies kan.

Heb jij een verlagingsset die hier nog niet tussen staat? Dan wordt je bij deze vriendelijk gevraagd om hier een beetje meer info over te geven qua prijsklasse, verlaging, comfort en verdere dingen die je allicht belangrijk acht.
Je kan gewoon je berichtje hier in het topic achterlaten met alle info, dan zal ik ervoor zorgen dat jouw polo wordt toegevoegd aan de lijst.

Heb jij ook een verlaagde Polo en staat je verlagingsset er al tussen? GEEN PROBLEEM! Dan zijn wij alsnog benieuwd naar jou foto's zodat er meerdere auto's zijn waarop het resultaat te bewonderen is!

Iedereen mag z'n foto's overigens hier uploaden: MyPolo - Openbare afbeeldingen

Door Volkswagen geleverd onderstel: Polo 6N

Standaard onderstel Polo 6N:


Beetje hulp jongens en meisjes! ik heb zo geen flauw idee welke onderstel opties er zijn bij de 6N!

Door Volkswagen geleverd onderstel: Polo 6N2

Standaard onderstel Polo 6N2:


GTI onderstel Polo 6N2:


Beetje hulp jongens en meisjes! ik heb zo geen flauw idee welke onderstel opties er zijn bij de 6N2!

Aftermarket onderstel: Polo 6N

... veren:


... schroefset:


Aftermarket onderstel: Polo 6N2

... veren:


... schroefset:


En meer dat nog genoemd en toegevoegd moet worden.

Leden die een van bovenstaande onderstellen hebben, voel je zeker aangesproken om foto's te maken en ze te uploaden voor de database!:twisted:

Verder ben ik nu even zo vrij om een voorbeeld foto te nemen van een van de leden voor de hoek die ongeveer gebruikt moet worden bij zowel voor als achter!
Zij aanzicht lijkt me duidelijk ;)


VB:


btw ik heb dit lid niet om toestemming gevraagd, dus deze geld alleen als voorbeeld en is geen deel van de lijst!
(en ja dit is een 6R in het 'andere' subforum, goed gezien! Stick Out Tongue)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!