Foto's Polo 6R (intro op de AutoRai 2009)

Goedemiddag beste forumleden,

Afgelopen zaterdag, 4 april, heb ik de AutoRai 2009 bezocht. Een van de redenen waarom ik graag naar de Rai wou, is om de nieuwe Polo 6R te ontmoeten. En wat heb ik daar een plezier aan beleefd! Wat een mooie auto is dat geworden! Persoonlijk vindt ik m vele malen stoerder dan de nieuwe Golf! En de kleur rood en het interieur sprak mij ook erg aan! De aggresievere look (bijna t zelfde als de nieuwe Golf) en de verassende achterlichten, waar ik nog mijn twijfels over had, oogt erg mooi en mijn twijfels waren gelijk verdwenen!

Ik was niet de enige die zoveel belangstelling had voor deze prachtige auto. Het was ontzettend druk bij de stand van VW (vlak voor de Luxery Cars hal) waar de nieuwe Polo werd geïntroduceerd. Gelukkig kon ik nog snel wat foto's schieten en mocht ik ook even erin zitten! :)

Tot slot heb ik nog even gesproken met de vertegenwoordiger van deze Polo. Over een maand krijg ik een informatiepakketje thuisgestuurd met meer informatie, uitvoeringen en prijzen. Ik hou jullie op de hoogte ;)

Hier wat foto's;

DSC00345.JPG


DSC00346.JPG


DSC00347.JPG


En hier mocht ik even plaats nemen achter t stuur ;)
DSC00348.JPG


DSC00349.JPG


DSC00350.JPG


DSC00351.JPG


DSC00352.JPG


DSC00353.JPG


DSC00354.JPG


DSC00355.JPG


DSC00356.JPG


DSC00357.JPG
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!