fout melding polo led achterlicht

goede dag, heb vandaag een setje led achterlichten gekocht voor de polo, maar bij montage geeft ie een foutmelding aan. als ik de knipperlicht aan doe dan knippert hij heel snel. wel heb ik 6 stuks van die weerstandjes meegekregen. kan iemand mij vertellen hoe de weerstandjes te plaatsen, heb een paar topics gelezen maar wordt er niet veel wijzer van. mvg vinod
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 43
  • image.jpg
    image.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
vw  polo  1.6 tdi 
Ik heb de zelfde achterlichten, maar kreeg indd ook storing dat een lamp kapot was.
Ik heb in VCDS daarna het lampencontrole achter uitgezet.
Nu functioneren ze prima.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Nee maar dat had ik eigenlijk sws al niet, bij mij brandde alleen het lampencontrole lampje op me dashboard.
Maar misschien dat het wel helpt bij jou, ik zou het zoiezo ff proberen.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!