Foutcode VW Polo

Sinds het uitlezen van mijn VW Polo 2016 connecties series, blijf ik de volgende twee codes terug zien komen op het OBD apparaat. Kan dit kwaad en waar moet ik het zoeken, kan in ieder geval niet iets doel treffend op het internet vinden. Uiteraard codes meerdere malen gereset ok na het rijden weer eens maar blijven aanhouden. Verder rijd de auto prima en zijn er geen meldingen op het dashboard, waar moet ik het zoeken?
B201000 Geen basisafstelling
U111000 beperkte werking communicatie storing

Iemand enig idee waar dit toe kan lijden?

Volkswagen  Polo 6R 
Module weet ik zo niet dacht iets met serial bus, maar in ieder geval niet bij de Engine/motor. Denk ook dat het niet kwaad kan, vreemd dat ze alleen wel aanwezig blijven na reset.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!