Frank Reijnen's voorstel rondje

Voorstel rondje:
Ik ben Frank Reijnen. Sinds een tijdje zijn we (nouja, mijn vrouw) trotse eigenaar van een Polo 9n 1.4-16V automaat uit 2003. (Zelf rij ik in een Audi A4 1.9 tdi Avant uit 2004).
Opeens werkte de electrische raambediening en de spiegel verstelling op de bestuurdersdeur niet meer.
Na lang zoeken heb ik de aansluitingen op het stuurkastje welke op de electrische motor in de bestuurdersdeur zit een keer door gesoldeerd. Hiermee werkte de raam en spiegel bediening weer. Maar nu schiet de centrale deurvergrendeling op slot zodra de auto wordt gestart. Ik heb me dus aangemeld op dit forum om eens te kijken of ik wat meer info kan vinden over deze auto om dit soort probleempjes op te lossen.
 
Volkswage  Polo 9n  1.4-16v 
Hartelijk dank!
Ik heb ondertussen een andere raammotor op de kop getikt voor slechts 20,-. En deze gemonteerd. Hiermee zijn de problemen verholpen.
Ik snap alleen niet goed wat dat stukje electronica op de raammotor allemaal doet. Blijkbaar bestuurd dat zowel het raam als de centrale vergrendeling.
 
Volkswage  Polo 9n  1.4-16v 
Hartelijk dank!
Ik heb ondertussen een andere raammotor op de kop getikt voor slechts 20,-. En deze gemonteerd. Hiermee zijn de problemen verholpen.
Ik snap alleen niet goed wat dat stukje electronica op de raammotor allemaal doet. Blijkbaar bestuurd dat zowel het raam als de centrale vergrendeling.


Mooi dat je het zelf hebt kunnen oplossen !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!